Använd Casovas lättanvända och tidssparande Social Media Planner. Det hjälper dig att schemalägga dina inlägg på flera plattformar samtidigt. Få analysvertyg.
Allt på ett ställe – Slipp dubbelarbete x 7
Schemalägg, engagera, övervaka och analysera inlägg på sociala medier. Allt i ett användarvänligt verktyg.
Social Media Planner är en tilläggsfunktion till Casova CRM.
Skapad för företagare och entreprenörer av en entreprenör!
Upptäck hur vår lättanvända CRM-lösning hjälper dig och ditt team att spara tid, öka försäljningen och skapa starkare kundrelationer. Casova är utvecklat för företag som vill ha fullt fokus på tillväxt, utan krångel
Användarvänligt, enkelt och smidigt system
Allt på ett ställe – Slipp dubbelarbete
Prisvärt system som växer med dig
Skräddarsytt och skalbart för din tillväxt
Kom igång utan risk och krångliga bindningar
7
samt community
Skräddarsydda innehållsförslag, mallar och en smartare inkorg hjälper dig att identifiera och engagera dina bästa potentiella kunder. Inspirera kunder och gör försäljning även om du är borta från ditt skrivbord. Social Media Planner integreras med Casovas CRM så att du kan koppla ihop dina kunder.
Schemalägg eller publicera inlägg på sociala medier över sociala medier såsom :
Skapa innehåll med färdiga mallar
Ladda upp massinnehåll från csv-fil
Generera innehåll med AI.
Bygg upp varumärkesmedvetenhet och få potentiella kunder av hög kvalitet med sociala annonser, medarbetarnas opinionsbildning och sociala försäljningsverktyg. Dessutom kan du använda Social Media Planners universalla inkorg för att kommunicera med nuvarande och potentiella kunder.
Spara oceaner med tid med hjälp av färdiga mallar, automationer och AI-assistenter
Automatisk medie-optimering
Säkerställer överensstämmelse med de tekniska kraven för olika sociala medieplattformar.
Får du hjärnsläpp, använde våra färdiga mallar
Posta återkommande inlägg på auto
Oavsett om du är solo eller arbetar med ett team, har Social Media Planner alla funktioner som hjälper dig att skapa, organisera och återanvända ditt innehåll för vilken kanal som helst. Det finns också en AI-assistent om du behöver den.
Genom att utnyttja analysverktyg kan du fatta datadrivna beslut för att förbättra engagemanget och uppnå dina affärsmål.
Visningar och posträckvidd
Spåra antalet inlägg, gilla-markeringar, kommentarer, följare, intryck och räckvidd
Kön och åldersdemografi
Få en komplett bild av din prestation på sociala medier. Inget mer att studsa mellan plattformar eller jonglera med kalkylblad. Spåra prestanda på Instagram, Facebook, LinkedIn, jämför organiska och boostade inlägg och fatta smartare beslut från en enda instrumentpanel.
Obegränsat antal schemalagda inlägg per kanal
Hashtag manager
Schemaläggning av första kommentaren
Arbetsflöden för godkännande av innehåll
Beskrivning av arbetsflöden för godkännande av innehåll
Mobil app
Obegränsat antal schemalagda inlägg per kanal
Hashtag manager
Schemaläggning av första kommentaren
Arbetsflöden för godkännande av innehåll
Beskrivning av arbetsflöden för godkännande av innehåll
Mobil app
Skapad för företagare och entreprenörer
Vår programvara är skapad för att vara den enda programvaran du behöver för din verksamhet. Från att generera leads och vårda kundrelationer till marknadsföring – vårt program erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som hjälper dig att hantera, automatisera och skala upp din verksamhet.
Användarvänligt, enkelt och smidigt system
Allt på ett ställe – Slipp dubbelarbete
Prisvärt system som växer med dig
Skräddarsytt och skalbart för din tillväxt
Kom igång utan risk och krångliga bindningar
Är dina leads utspridda över kalkylblad, e-postmeddelanden och post-it lappar? Har du svårt att spåra källor eller följa upp i tid?
Utan ett CRM försvinner ofta värdefulla möjligheter obemärkt förbi.
Känner du en stress över att inte få in tillräckligt med kvalificerade leads?
Eller har du svårt att följa upp och omvandla dina leads till betalande kunder?
Kämpar du för att hinna med att följa upp affärer?
Utan automatiska påminnelser eller en tydlig process riskerar du att missa affärer för att viktiga kontakter inte hördes av i tid.
Spenderar du för mycket tid med att jaga kunder som inte betalar?
Att effektivt hantera fakturor och säkerställa betalningar i rätt tid kan vara en utmaning. Vår programvara erbjuder flera betalningsalternativ och automatiserad uppföljning av betalningar.
Oroa dig inte, vi kan hjälpa dig!
Integrera Casova CRM med befintliga system
Casova CRM kan kopplas ihop med de flesta andra program/appar.
Vi erbjuder öppna API:er, Webhookar och hjälpande hand.
Ett urval av Casovas integrationer
Schemalägg och publicera dina inlägg på flera sociala media plattformar
Planera och schemalägg inlägg i förväg på flera olika sociala medieplattformar, vilket sparar tid och säkerställer konsekvent engagemang. Hantera dina inkommande meddelanden via sociala plattformar - på ett och samma ställe.
Hantera alla dina sociala mediekonton smidigt från en centraliserad plattform, istället för hoppa mellan olika konton för att hålla igång konversationer med potentiella kunder.
Med Casovas verktyg för schemaläggning, omfattande analyser och övervakning i realtid kan du effektivisera din sociala mediestrategi och driva trafik till ditt företag från sociala medier.
Managera FB, Instagram, Tiktok, LinkedIn, GMB, Youtube, Pinterest
Ta betalt för dina möten, kurser, och digitala produkter
Bli en ledare inom digital utbildning med Casovas integrerade kursportal, medlemssidor och community-funktionalitet. Skapa interaktiva kurser, belöna dina medlemmar med exklusivt innehåll och bygg starka gemenskaper – allt i en enkel, skalbar och användarvänlig lösning. Med automatiserade betalningar och flexibel design får du total kontroll över både innehåll och medlemshantering. Engagera dina studenter, driva diskussioner och främja långsiktiga relationer.
Obegränsade kursprodukter, medlemssidor och Community
Hosting för film, bild, ljud ingår
Certifieringar
Mobil app ingår
Sälj dina produkter
Bli en framgångsrik e-handlare med en skräddarsydd webshop via Casova. Anpassa produkter, hantera lager i realtid och erbjud säkra betalningsalternativ – allt i ett användarvänligt gränssnitt. Du sparar tid med automatiserade orderflöden och får värdefulla insikter om försäljning och kundbeteende via tydliga rapporter. Med flexibla designalternativ och en smidig kundupplevelse ökar du både försäljning och lojalitet – allt i en effektiv allt-i-ett-lösning.
Lagersaldo
Antal, storlek mm
Frakt
299 kr
per månad per företag
495 kr
per månad per företag
595 kr
per månad per företag
Bygg din egen hemsida snabbt och enkelt!
Skapa snygg design med hjälp av Casovas över 1000tals färdiga mallar och få blixtsnabba laddningstider som innebär avsevärt högre konverteringsfrekvenser och försäljning. Vår superenkla drag-and-drop sidbyggare är helt anpassningsbar och användarvänlig, vilket gör det möjligt för vem som helst att skapa obegränsat webbsidor utan avancerade dator kunskaper.
Vi erbjuder även mallar för registreringssidor för webinarer/workshops, freebies och bokningssidor. Du får mallar på alla sidor du kan behöva skapa för att samla in leads och kunder.
Obegränsade antal hemsidor
Hosting för hemsida ingår
Din digitala kundtjänstassistent som kan boka möten och svara på frågor
En chatt-widget är en automatiserad, virtuell assistent som för samtal med webbplatsbesökare på ett vänligt, mänskligt sätt och förser prospekten med den information de behöver i realtid.
Casovas Chatt-widget – hjälper dig att fånga upp prospekt som besöker din webbplats, effektivisera prospektkvalificeringen, utöka din kundsupport och ge en bättre kundupplevelse.
Finns i flera olika utföranden
Sms chatt, Livechatt eller med AI
Anpassning av design
295 kr
per månad per företag
från 99 kr
per månad
VIP- Support
Få experthjälp av vårt duktiga tekniska team.
Ledd av Johan Persson
Här är vad du får:
Telefonsupport vard: kl 13-16
Veckovisa tekniska Live Q&A på zoom
Tillgång till förinspelade tekniska Q&A sessioner
Support- Community för hjälp och nätverkande
Total värde: 299 kr/användare/mån
Just nu: 0 kr/mån under hela 2025
Vi förstår att det kan vara svårt att tro att ett system kan ha mycket funktioner och ändå vara enkelt och lätt att använda
För närvarande är Social Media Planner en tilläggstjänst till någon av Casova CRM (Small, Medium eller Pro)
Ja, eftersom du kan göra bulk inlägg genom tex cvs fil. Lägga ex återkommande inlägg på auto och en massa andra funktioner som hjälper dig att spara både tid och din energi direkt på 7 olika plattformar
Ingår obegränsade antal. Du kan ha tex 5 Fb konto, och 2 Instagram etc.
Antal användare beror på hur många licenser du har i Casova CRM (Small, Medium eller PRO) som
Ja, det som kan tillkomma är ev löpande kostnader utöver det som ingår i resp paket.
Vi har valt en prisstruktur där du betalar bara för det du använder.
Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR