Casova CRM

Missa inte fler affärer!

Ta kontroll över ditt företag och

spara tid och pengar.


Med Casova CRM som säljstöd slipper du all rörig administration och får tid över till det som verkligen är viktigt.

Jobba smartare genom att automatisera uppgifter och få koll på allt utan att behöva lägga extra tid.

Spara värdefulla resurser genom att ersätta flera kostsamma program och hantera hela ditt företag på en enda plattform!

Kommunikation på ett ställe (SMS, FB, Instagram, mail mm)

Helautomatiska uppföljningar

AI-chatt för att kvalificera leads

Enkel ekonomihantering på ett ställe

Anpassat för småföretag – Inga krångligheter

Casova CRM

Kundhanteringssystemet

Skapad för företagare och entreprenörer

Vår programvara är skapad för att vara den enda programvaran du behöver för din verksamhet. Från att generera leads och vårda kundrelationer till marknadsföring – vårt program erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som hjälper dig att hantera, automatisera och skala upp din verksamhet.

Användarvänligt, enkelt och smidigt system

Allt på ett ställe – Slipp dubbelarbete

Prisvärt system som växer med dig

Skräddarsytt och skalbart för din tillväxt

Kom igång utan risk och krångliga bindningar

CLICK BELOW TO WATCH FIRST!

Vivi-Ann Olsson sitter vid sitt srivbord och jobbar med Casova CRM.

Vivi-Ann Olsson Delägare av Casova

Känner du igen dig?

  • Är dina leads utspridda över kalkylblad, e-postmeddelanden och post-it lappar? Har du svårt att spåra källor eller följa upp i tid?

    Utan ett CRM försvinner ofta värdefulla möjligheter obemärkt förbi.

  • Känner du en stress över att inte få in tillräckligt med kvalificerade leads?

    Eller har du svårt att följa upp och omvandla dina leads till betalande kunder?

  • Kämpar du för att hinna med att följa upp affärer?

    Utan automatiska påminnelser eller en tydlig process riskerar du att missa affärer för att viktiga kontakter inte hördes av i tid.

  • Spenderar du för mycket tid med att jaga kunder som inte betalar?

    Att effektivt hantera fakturor och säkerställa betalningar i rätt tid kan vara en utmaning. Vår programvara erbjuder flera betalningsalternativ och automatiserad uppföljning av betalningar.

Oro dig inte, vi kan hjälpa dig!

Känner du igen dig?

  • Är dina leads utspridda över kalkylblad, e-postmeddelanden och post-it lappar? Har du svårt att spåra källor eller följa upp i tid?

    Utan ett CRM som säljstöd försvinner ofta värdefulla möjligheter obemärkt förbi.

  • Spenderar du för mycket tid med att jaga kunder som inte betalar?

    Att effektivt hantera fakturor och säkerställa betalningar i rätt tid kan vara en utmaning. Vår programvara erbjuder flera betalningsalternativ och automatiserad uppföljning av betalningar.

  • Känner du en stress över att inte få in tillräckligt med kvalificerade leads?

    Eller har du svårt att följa upp och omvandla dina leads till betalande kunder?

  • Kämpar du för att hinna med att följa upp affärer?

    Utan automatiska påminnelser eller en tydlig process riskerar du att missa affärer för att viktiga kontakter inte hördes av i tid.

Oro dig inte, vi kan hjälpa dig!

Lösningen

Casova-CRM

Icon som symboliserar kundkontroll

Kundkontroll

Enkelt att organisera, spåra och hantera dina potentiella kunder effektivt och håll all information samlad på ett ställe.

Icon som symboliserar epostmarknadsföring

Epostmarknadsföring

Automatisera riktade e-postkampanjer för att vårda och följa upp potentiella kunder och prospekt. Få tydliga analyser på tex öppnade mail mm

Icon som symboliserar e-signatur på offerter och dokument

E-signatur på offerter och dokument

Skicka, underteckna och hantera kontrakt elektroniskt, vilket snabbar upp processen och ökar antalet avslutade affärer.

Icon som symboliserar automatisk uppföljning

Automatisk uppföljning

Håll leads varma med automatiska uppföljningssekvenser via e-post, SMS eller telefon.

Icon som symboliserar AI-Chattbot

AI-Chattbot

Kvalificera potentiella kunder automatiskt med vår smarta AI-bot, vilket sparar tid och ökar effektiviteten.

(Tillvalstjänst)

Icon som symboliserar flera kalendrar

Flera kalendrar

Skapa kalendrar för möten men också för att boka utrustning, rum och tjänster.
Automatiska påminnelser som hjälper dig öka närvaron och hantera ditt teams tid på ett effektivt sätt.

Vem är detta perfekt för?

Entreprenörer

Hantverkare

utvecklingsbolag

Onlineskapare

Småföretagare

Säljbolag

Salonger

Städföretag

Tjänsteföretag

Det perfekta CRM systemet att växa tillsammans med!

Vi erbjuder skräddarsydda paket som passar ditt behov idag och kan växa med dig. Oavsett om du är nystartad, bygger upp ditt team eller driver ett stort företag, har vi en lösning som passar dig.

Toggle årsvis
Toggle månadsvis

Small

För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM

  • 1 Användare

  • CRM- 500 kontakter

  • Mail 1 500 st

  • Visuell pipline/affärsläge

  • Offert/dokument med E-sign

  • Fakturering

  • Kalender/bokningar

  • Automationer

  • AI-Assistenter (löp.kost tillkommer)

  • Mobil App

  • Support- mail & chatt

Medium

För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa

  • Allt som Small +

  • 3 Användare (kan utökas till 5)

  • CRM - 3 000 kontakter

  • Mail 5 000 st

  • Mail-kampanj

  • 2 vägs - SMS (mobilnr tillkommer)

  • Säljtratt/landningssidor

  • Nyhet Webbinar-säljtratt

  • Mobil App

  • Support- mail & chatt

Pro

För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad

  • Allt som Medium +

  • 3 Användare (kan utökas till 8)

  • CRM- Obegränsade kontakter

  • Mail 10 000 st

  • Google Ads rapporter

  • Facebook- Ads rapporter

  • Samtals rapportering

  • Analyser

  • Affiliate Management (återförsäljarprogram)

  • Nyhet- Quizzer

  • Nyhet- QR-kodskapare

  • Mobil App

  • Support -mail& chatt

695 kr/mån

1 195 kr/mån

2995 kr/mån

6950 kr/år

1 1950 kr/år

29950 kr/år

Det perfekta

CRM-systemet att växa tillsammans med!

Vi erbjuder skräddarsydda paket som passar ditt behov idag och kan växa med dig. Oavsett om du är nystartad, bygger upp ditt team eller driver ett stort företag, har vi en lösning som passar dig.

Small

För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM

  • 1 Användare

  • CRM- 500 kontakter

  • Mail 1500 st

  • Visuell pipline/affärsläge

  • Offert/dokument med

    E-sign

  • Fakturering

  • Kalender/bokningar

  • Support- mail & chatt

695 kr/mån

Small

För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM

  • 1 Användare

  • CRM- 500 kontakter

  • Mail 1500 st

  • Visuell pipline/affärsläge

  • Offert/dokument med

    E-sign

  • Fakturering

  • Kalender/bokningar

  • Support- mail & chatt

6950 kr/år

Medium

För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa

  • Allt som Small +

  • 3 Användare (kan utökas till 5)

  • CRM - 3 000 kontakter

  • Mail 5 000 st

  • Mail-kampanj

  • 2 vägs - SMS (mobilnr tillkommer)

  • Säljtratt/landningssidor

  • Nyhet Webbinar-säljtratt

  • Support- mail & chatt

1195 kr/mån

Medium

För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa

  • Allt som Small +

  • 3 Användare (kan utökas till 5)

  • CRM - 3 000 kontakter

  • Mail 5 000 st

  • Mail-kampanj

  • 2 vägs - SMS (mobilnr tillkommer)

  • Säljtratt/landningssidor

  • Nyhet Webbinar-säljtratt

  • Support- mail & chatt

11950 kr/år

Pro

För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad

  • Allt som Medium +

  • 3 Användare (kan utökas till 8)

  • CRM- Obegränsade kontakter

  • Mail 10 000 st

  • Google Ads rapporter

  • Facebook- Ads rapporter

  • Samtals rapportering

  • Analyser

  • Affiliate Management (återförsäljarprogram)

  • Nyhet- Quizzer

  • Nyhet- QR-kodskapare

  • Support -mail& chatt

2995 kr/mån

Pro

För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad

  • Allt som Medium +

  • 3 Användare (kan utökas till 8)

  • CRM- Obegränsade kontakter

  • Mail 10 000 st

  • Google Ads rapporter

  • Facebook- Ads rapporter

  • Samtals rapportering

  • Analyser

  • Affiliate Management (återförsäljarprogram)

  • Nyhet- Quizzer

  • Nyhet- QR-kodskapare

  • Support -mail& chatt

29950 kr/år

INTROducering

Gå med i vår

VIP-Support

VIP- Support

Få experthjälp av vårt duktiga tekniska team.

Ledd av Johan Persson

Bild på Johan Persson.

Här är vad du får:

  • Telefonsupport vard: kl 13-16

  • Veckovisa tekniska Live Q&A på zoom

  • Tillgång till förinspelade tekniska Q&A sessioner

  • Support- Community för hjälp och nätverkande

Total värde: 299 kr/användare/mån

Bara idag: 0 kr/mån under 1 år

Fortfarande osäker?

Låt oss visa dig med en gratis demo

Vi förstår att det kan vara svårt att tro att ett system kan ha mycket funktioner och ändå vara enkelt och lätt att använda


Fler frågor?

Vanliga frågor

Fråga 1: På vilket sätt kan jag få betalt av mina kunder för att snabbt få in pengar?

I Casovas system finns smarta faktureringsprocesser som erbjuder flera betalningsalternativ för att göra det enkelt för dina kunder att betala dig. Du kan acceptera kreditkort, betalkort, banköverföringar, och till och med erbjuda betalningsplaner genom integrationer med Klarna och betalningslänkar. (Stripe, Paypal mfl betal gateways) Automatiska påminnelser och uppföljningar säkerställer att du får betalningar snabbt.

Nyhet: Nu även med Stripes betalterminal för mobilbetalningar

Fråga 2: Går det betala med "Text to Pay" ?

Ja, absolut!
Text to Pay är en betalningsmetod där du kan skickar en faktura via ett sms och kunden betalar med sin mobila enhet. Denna teknik förenklar betalningsprocessen genom att låta kunder göra betalningar via sin telefon utan att behöva logga in på ett separat betalningssystem

Fråga 3: Hur kan jag få mer tid genom att använda Casova?

Vår mjukvara automatiserar många av de tidskrävande administrativa uppgifter som företagare står inför, som att generera fakturor, hantera kontrakt/avtal och hålla reda på vad som är kommunicerat. Med allt samlat i en plattform kan du minska pappersarbetet, minimera fel och spara värdefull tid som kan användas bättre för att växa ditt företag.

Fråga 4: Om jag skulle vilja upp eller nedgradera går det?

Ja det är inga problem. Du betalar bara för den period som du har valt. OBS Om du väljer att nedgradera kommer du att förlora de funktioner som ingått i det större paketet. Information som förlorades vid nedgradering kan ej återskapas vid uppgradering. Endast det större paketets funktioner kopplas på.

Fråga 5: Funkar Casova - CRM även för mig som är soloprenör?

Absolut! Ett CRM-system är inte bara nödvändigt för större företag. Det är inte storleken på företaget som ska avgöra om man behöver ett CRM eller ej.

Att effektivt kunna hantera kundinteraktioner, effektivisera processer och växa snabbare, är lika viktigt för mindre företag som för större.Värdet av ett CRM-system ligger oftast i den strategiska fördel det ger under den oftast kritiska tillväxtfasen på ett företag.

Att investera tid och pengar i ett CRM-system är med andra ord värt att göra, även för mindre företag.

Det ger dig möjlighet att konkurrera mer effektivt, förbättra dina kundrelationer och dra nytta av nya affärsmöjligheter.

Casova CRM passar alldeles utmärkt för små till medelstora företag som behöver koppla samman flera avdelningar och system till en komplett lösning. Casova CRM är en flexibel lösning som kan anpassas med hjälp av olika moduler och tillval efter era specifika behov och processer.

Fråga 6: Tillkommer det några extra kostnader?

Ja, det som kan tillkomma är ev löpande kostnader utöver det som ingår i resp paket.

Vi har valt en prisstruktur där du betalar bara för det du använder.

Mail: ca 11 kr per 1 000 email-om det sänds genom Casovas server.

Verifiera kontakters mail: ca 40 kr per 1000 verifieringar.

Mailverifiering kollar automatiskt att mailadresser på nya och gamla kontakter fortfarande är aktiva, vilket skyddar dig från hårda studsar och kan hjälpa dig så att ditt mail landar i inboxen istället för i spam.

Skicka SMS: ca 1 kr per SMS.

Starta WhatsApp-konversationer: ca 0,96 kr per startad konversation.

WhatsApp tar betalt för startade konversationer och inte för meddelanden. Du behöver starta en ny konversation utifrån en av flera mallar du kan skapa. Om kunden svarar på ditt meddelande kan du skriva hur många meddelanden du vill inom ett 24-timmars fönster.

Triggers i automationer: ca 0,18 kr per avfyrning, Premium triggers används för att automatisera saker som främst har med integrationer att göra eller vissa specialfunktioner. T ex ta emot/skicka webhooks, skicka information mm.

Content AI: 1,49 kr/ per 1 000 ord

Generera innehåll till emails, landningssidor och sociala mediainlägg.

Pris för nummer och WhatsAppTelefonnummer (010) för att ringa : För att kunna ringa med Casova behöver du ett 010-nummer som kostar ca 45 kr per nummer per månad.

WhatsApp-konto: För att kunna skicka WhatsApp-meddelanden, kostar ca 310 kr per månad.

(För med detaljer kring priserna se villkoren för respektive paket.)

Casova - CRM Logo

+46 010 555 12 01

Dalaplan 4, 214 28 MALMÖ

Org.nr: 969796-0533

Tjänster

Inspiration

Bolaget

Vår corner of pride

Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR