Lyft din försäljning och kundhantering med Casova CRM

Oavsett om du kämpar med tidskrävande administration, otydlig kundkommunikation eller uteblivna säljresultat är Casova CRM designat för att förenkla och förbättra din vardag. Genom att automatisera processer, samla all kunddata på ett ställe och ge dig datadrivna insikter hjälper vi ditt team att fokusera på det som verkligen räknas: att växa och ge kunderna en bättre upplevelse.

Här är några av de mest vanliga utmaningarna vi adresserar – och hur Casova gör skillnad:

Spara tid

Slipp dubbelarbete och manuella rutiner med automatiserade processer och smarta integrations möjligheter.

Öka säljmöjligheter

Få full översikt över leads och säljpipeline för att följa upp snabbare och höja konverteringsgraden.

Skalbar lösning

Bygg ut din plattform när verksamheten växer – Casova är anpassat för företag i alla storlekar.

VIP-Support -På svenska

Få hjälp och support med på svenska med live Q & A varje vecka.

Kundregister Bokningskalender Påminnelser Dokument-med-Esign Fakturering Hemsida Automationer Mail-Nyhetsbrev Pipeline Analyser Kursportal Community Formulär Undersökningar

Lyft din försäljning och kundhantering med Casova CRM

Skapad för företagare och entreprenörer av en entreprenör!

Upptäck hur vår lättanvända CRM-lösning hjälper dig och ditt team att spara tid, öka försäljningen och skapa starkare kundrelationer. Casova är utvecklat för företag som vill ha fullt fokus på tillväxt, utan krångel

Användarvänligt, enkelt och smidigt system

Allt på ett ställe – Slipp dubbelarbete

Prisvärt system som växer med dig

Skräddarsytt och skalbart för din tillväxt

Kom igång utan risk och krångliga bindningar

Kundregister Bokningskalender Påminnelser Dokument-med-Esign Fakturering Hemsida Automationer Mail-Nyhetsbrev Pipeline Analyser Kursportal Community Formulär Undersökningar

Ett CRM-system kan automatisera uppgifter och frigöra upp till:

15 tim

mån/pers

Investering i CRM ger en ROI (Return of Investment) på:

871%

CRM-användare rapporterar en ökning av försäljning efter att ha implementerat ett system tack vare bättre uppföljningar:

29%

Känner du igen dig?

  • Är dina leads/kunder utspridda över kalkylblad, e-postmeddelanden och post-it lappar?

  • Har du svårt att spåra källor eller följa upp i tid?

    Få ordning & reda

    Utan ett CRM som säljstöd försvinner ofta värdefulla möjligheter obemärkt förbi.

  • Spenderar du för mycket tid med att jaga kunder som inte betalar?

    Att effektivt hantera fakturor och säkerställa betalningar i rätt tid kan vara en utmaning. Vår programvara erbjuder flera betalningsalternativ och automatiserad uppföljning av betalningar.

  • Kämpar du för att hinna med att följa upp affärer och möten?

    Utan automatiska påminnelser eller en tydlig process riskerar du att missa affärer för att viktiga kontakter inte hördes av i tid.

  • Känner du en stress över att inte få in tillräckligt med kvalificerade leads?

    Eller har du svårt att följa upp och omvandla dina leads till betalande kunder?

  • Glömmer du bort inbokade möten eller tappar bort kunder?

    Med automatiska påminnelser och en tydlig process riskerar du inte att missa affärer eller möten

  • Svårt hålla koll på alla olika program (fr mail, faktura, kalender mm) med inloggningar och som knappt pratar med varandra?

    Lösning är en allt-iett

    program som har sömlösa

    moduler med endast en

    inloggning

Oroa dig inte, vi kan hjälpa dig!

Känner du igen dig?

  • Är dina leads/kunder utspridda över kalkylblad, e-postmeddelanden och post-it lappar?

  • Har du svårt att spåra källor eller följa upp i tid?

    Få ordning & reda

    Utan ett CRM som säljstöd försvinner ofta värdefulla möjligheter obemärkt förbi.

  • Spenderar du för mycket tid med att jaga kunder som inte betalar?

    Att effektivt hantera fakturor och säkerställa betalningar i rätt tid kan vara en utmaning. Vår programvara erbjuder flera betalningsalternativ och automatiserad uppföljning av betalningar.

  • Kämpar du för att hinna med att följa upp affärer och möten?

    Utan automatiska påminnelser eller en tydlig process riskerar du att missa affärer för att viktiga kontakter inte hördes av i tid.

  • Känner du en stress över att inte få in tillräckligt med kvalificerade leads?

    Eller har du svårt att följa upp och omvandla dina leads till betalande kunder?

  • Glömmer du bort inbokade möten eller tappar bort kunder?

    Med automatiska påminnelser och en tydlig process riskerar du inte att missa affärer eller möten.

  • Svårt hålla koll på alla olika program (fr mail, faktura, kalender mm) med inloggningar och som knappt pratar med varandra?

    Lösning är en allt-iett

    program som har sömlösa

    moduler med endast en

    inloggning

Oroa dig inte, vi kan hjälpa dig!

Bild fån Casova CRM som illustrerar både datorversion och mobilversion.

Varför Casova CRM?

Skapat för effektivitet och hållbar tillväxt

Casova ger dig allt du behöver för att driva en framgångsrik sälj- och marknadsorganisation, oavsett om du är enmansföretagare eller större.

Från leadsgenerering och pipeline-översikt till fakturering och uppföljning – du får ett heltäckande stöd utan att kompromissa med användarvänlighet.

Med vår smarta rapportfunktion kan du snabbt fatta beslut som leder till hållbara affärer och tillväxt

  • Snabbt att komma igång: Inga långa onboarding-processer. Börja arbeta effektivt från dag ett.

  • Skalbart för alla behov: Passar både små och växande företag med flexibla integrationsmöjligheter.

  • GDPR-säkert: Dina kunddata är alltid trygga hos oss, med full efterlevnad av dataskyddsregler.

  • Kraftfull rapportering: Få full kontroll över säljcykeln och identifiera nya möjligheter.

Casova CRM – Lösningar på dina vanligaste utmaningar

Upptäck hur vår lättanvända CRM-lösning hjälper dig och ditt team att spara tid, öka försäljningen och skapa starkare kundrelationer. Casova är utvecklat för företag som vill ha fullt fokus på tillväxt, utan krångel

  • Användarvänligt, enkelt och smidigt system

  • Allt på ett ställe – Slipp dubbelarbete

  • Prisvärt system som växer med dig

  • Skräddarsytt och skalbart för din tillväxt

  • Kom igång utan risk och krångliga bindningar

Casova CRM

Kundhanteringssystemet

Skapad för företagare och entreprenörer

Vivi-Ann Olsson sitter vid sitt srivbord och jobbar med Casova CRM.

Vivi-Ann Olsson Delägare av Casova

Vår programvara är skapad för att vara den enda programvaran du behöver för din verksamhet. Från att generera leads och vårda kundrelationer till marknadsföring – vårt program erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som hjälper dig att hantera, automatisera och skala upp din verksamhet.

Användarvänligt, enkelt och smidigt system

Allt på ett ställe – Slipp dubbelarbete

Prisvärt system som växer med dig

Skräddarsytt och skalbart för din tillväxt

Kom igång utan risk och krångliga bindningar

Känner du igen dig?

  • Är dina leads utspridda över kalkylblad, e-postmeddelanden och post-it lappar? Har du svårt att spåra källor eller följa upp i tid?

    Utan ett CRM försvinner ofta värdefulla möjligheter obemärkt förbi.

  • Känner du en stress över att inte få in tillräckligt med kvalificerade leads?

    Eller har du svårt att följa upp och omvandla dina leads till betalande kunder?

  • Kämpar du för att hinna med att följa upp affärer?

    Utan automatiska påminnelser eller en tydlig process riskerar du att missa affärer för att viktiga kontakter inte hördes av i tid.

  • Spenderar du för mycket tid med att jaga kunder som inte betalar?

    Att effektivt hantera fakturor och säkerställa betalningar i rätt tid kan vara en utmaning. Vår programvara erbjuder flera betalningsalternativ och automatiserad uppföljning av betalningar.

Oroa dig inte, vi kan hjälpa dig!

Integrera Casova CRM med befintliga system

Casova CRM kan kopplas ihop med de flesta andra program/appar.

Vi erbjuder öppna API:er, Webhookar och hjälpande hand.

Exempel på företag som går att integrera i CasovaCRM.

Ett urval av Casovas integrationer

Lösningen

Casova-CRM

Icon som symboliserar kundkontroll

Kundkontroll

Enkelt att organisera, spåra och hantera dina potentiella kunder effektivt och håll all information samlad på ett ställe.

Icon som symboliserar epostmarknadsföring

Epostmarknadsföring

Automatisera riktade e-postkampanjer för att vårda och följa upp potentiella kunder och prospekt. Få tydliga analyser på tex öppnade mail mm

Icon som symboliserar e-signatur på offerter och dokument

E-signatur på offerter och dokument

Skicka, underteckna och hantera kontrakt elektroniskt, vilket snabbar upp processen och ökar antalet avslutade affärer.

Icon som symboliserar automatisk uppföljning

Automatisk uppföljning

Håll leads varma med automatiska uppföljningssekvenser via e-post, SMS eller telefon.

Icon som symboliserar AI-Chattbot

AI-Chattbot

Kvalificera potentiella kunder automatiskt med vår smarta AI-bot, vilket sparar tid och ökar effektiviteten.

(Tillvalstjänst)

Icon som symboliserar flera kalendrar

Flera kalendrar

Skapa kalendrar för möten men också för att boka utrustning, rum och tjänster.
Automatiska påminnelser som hjälper dig öka närvaron och hantera ditt teams tid på ett effektivt sätt.

Integrera Casova CRM med befintliga system

Casova CRM kan kopplas ihop med de flesta andra program/appar.

Vi erbjuder öppna API:er, Webhookar och hjälpande hand.

Ett urval av Casovas integrationer

Det perfekta CRM systemet att växa tillsammans med!

Vi erbjuder skräddarsydda paket som passar ditt behov idag och kan växa med dig. Oavsett om du är nystartad, bygger upp ditt team eller driver ett stort företag, har vi en lösning som passar dig.

Toggle årsvis
Toggle månadsvis

Small

För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM

  • 1 Användare

  • CRM- 500 kontakter

  • Mail 1 500 st

  • Visuell pipline/affärsläge

  • Offert/dokument med E-sign

  • Fakturering

  • Kalender/bokningar

  • Automationer

  • AI-Assistenter (löp.kost tillkommer)

  • Mobil App

  • Support- mail & chatt

Medium

För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa

  • Allt som Small +

  • 3 Användare (kan utökas till 5)

  • CRM - 3 000 kontakter

  • Mail 5 000 st

  • Mail-kampanj

  • 2 vägs - SMS (mobilnr tillkommer)

  • Säljtratt/landningssidor

  • Nyhet Webbinar-säljtratt

  • Mobil App

  • Support- mail & chatt

Pro

För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad

  • Allt som Medium +

  • 3 Användare (kan utökas till 8)

  • CRM- Obegränsade kontakter

  • Mail 10 000 st

  • Google Ads rapporter

  • Facebook- Ads rapporter

  • Samtals rapportering

  • Analyser

  • Affiliate Management (återförsäljarprogram)

  • Nyhet- Quizzer

  • Nyhet- QR-kodskapare

  • Mobil App

  • Support -mail& chatt

695 kr/mån

1 195 kr/mån

2995 kr/mån

6950 kr/år

1 1950 kr/år

29950 kr/år

Det perfekta

CRM-systemet att växa tillsammans med!

Vi erbjuder skräddarsydda paket som passar ditt behov idag och kan växa med dig. Oavsett om du är nystartad, bygger upp ditt team eller driver ett stort företag, har vi en lösning som passar dig.

Toggle månadsvis

Small

För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM

  • 1 Användare

  • CRM- 500 kontakter

  • Mail 1500 st

  • Visuell pipline/affärsläge

  • Offert/dokument med

    E-sign

  • Fakturering

  • Kalender/bokningar

  • Support- mail & chatt

695 kr/mån

Small

För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM

  • 1 Användare

  • CRM- 500 kontakter

  • Mail 1500 st

  • Visuell pipline/affärsläge

  • Offert/dokument med

    E-sign

  • Fakturering

  • Kalender/bokningar

  • Support- mail & chatt

6950 kr/år

Medium

För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa

  • Allt som Small +

  • 3 Användare (kan utökas till 5)

  • CRM - 3 000 kontakter

  • Mail 5 000 st

  • Mail-kampanj

  • 2 vägs - SMS (mobilnr tillkommer)

  • Säljtratt/landningssidor

  • Nyhet Webbinar-säljtratt

  • Support- mail & chatt

1195 kr/mån

Medium

För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa

  • Allt som Small +

  • 3 Användare (kan utökas till 5)

  • CRM - 3 000 kontakter

  • Mail 5 000 st

  • Mail-kampanj

  • 2 vägs - SMS (mobilnr tillkommer)

  • Säljtratt/landningssidor

  • Nyhet Webbinar-säljtratt

  • Support- mail & chatt

11950 kr/år

Pro

För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad

  • Allt som Medium +

  • 3 Användare (kan utökas till 8)

  • CRM- Obegränsade kontakter

  • Mail 10 000 st

  • Google Ads rapporter

  • Facebook- Ads rapporter

  • Samtals rapportering

  • Analyser

  • Affiliate Management (återförsäljarprogram)

  • Nyhet- Quizzer

  • Nyhet- QR-kodskapare

  • Support -mail& chatt

2995 kr/mån

Pro

För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad

  • Allt som Medium +

  • 3 Användare (kan utökas till 8)

  • CRM- Obegränsade kontakter

  • Mail 10 000 st

  • Google Ads rapporter

  • Facebook- Ads rapporter

  • Samtals rapportering

  • Analyser

  • Affiliate Management (återförsäljarprogram)

  • Nyhet- Quizzer

  • Nyhet- QR-kodskapare

  • Support -mail& chatt

29950 kr/år

Komplettera din prenumeration med fler funktioner

Information om Casovas Social Media Planner.

Social Media Planner

Schemalägg och publicera dina inlägg på flera sociala media plattformar

Planera och schemalägg inlägg i förväg på flera olika sociala medieplattformar, vilket sparar tid och säkerställer konsekvent engagemang. Hantera dina inkommande meddelanden via sociala plattformar - på ett och samma ställe.

Hantera alla dina sociala mediekonton smidigt från en centraliserad plattform, istället för hoppa mellan olika konton för att hålla igång konversationer med potentiella kunder.

Med Casovas verktyg för schemaläggning, omfattande analyser och övervakning i realtid kan du effektivisera din sociala mediestrategi och driva trafik till ditt företag från sociala medier.

  • Managera FB, Instagram, Tiktok, LinkedIn, GMB, Youtube, Pinterest

Information om Casovas Kursportal, Medlemssidor ochCommunity

Kursportal, Medlemssidor, Community

Ta betalt för dina möten, kurser, och digitala produkter

Bli en ledare inom digital utbildning med Casovas integrerade kursportal, medlemssidor och community-funktionalitet. Skapa interaktiva kurser, belöna dina medlemmar med exklusivt innehåll och bygg starka gemenskaper – allt i en enkel, skalbar och användarvänlig lösning. Med automatiserade betalningar och flexibel design får du total kontroll över både innehåll och medlemshantering. Engagera dina studenter, driva diskussioner och främja långsiktiga relationer.

  • Obegränsade kursprodukter, medlemssidor och Community

  • Hosting för film, bild, ljud ingår

  • Certifieringar

  • Mobil app ingår

Information om Casovas Webshop.

Webshop

Sälj dina produkter

Bli en framgångsrik e-handlare med en skräddarsydd webshop via Casova. Anpassa produkter, hantera lager i realtid och erbjud säkra betalningsalternativ – allt i ett användarvänligt gränssnitt. Du sparar tid med automatiserade orderflöden och får värdefulla insikter om försäljning och kundbeteende via tydliga rapporter. Med flexibla designalternativ och en smidig kundupplevelse ökar du både försäljning och lojalitet – allt i en effektiv allt-i-ett-lösning.

  • Lagersaldo

  • Antal, storlek mm

  • Frakt

299 kr

per månad per företag

495 kr

per månad per företag

595 kr

per månad per företag

Information om Casovas Webhostng och hemsdesbyggare

Hemsidor

Bygg din egen hemsida snabbt och enkelt!

Skapa snygg design med hjälp av Casovas över 1000tals färdiga mallar och få blixtsnabba laddningstider som innebär avsevärt högre konverteringsfrekvenser och försäljning. Vår superenkla drag-and-drop sidbyggare är helt anpassningsbar och användarvänlig, vilket gör det möjligt för vem som helst att skapa obegränsat webbsidor utan avancerade dator kunskaper.

Vi erbjuder även mallar för registreringssidor för webinarer/workshops, freebies och bokningssidor. Du får mallar på alla sidor du kan behöva skapa för att samla in leads och kunder.

  • Obegränsade antal hemsidor

  • Hosting för hemsida ingår

Inormation om Casovas Chatt-widget

Chatt-widget

Din digitala kundtjänstassistent som kan boka möten och svara på frågor

En chatt-widget är en automatiserad, virtuell assistent som för samtal med webbplatsbesökare på ett vänligt, mänskligt sätt och förser prospekten med den information de behöver i realtid.

Casovas Chatt-widget – hjälper dig att fånga upp prospekt som besöker din webbplats, effektivisera prospektkvalificeringen, utöka din kundsupport och ge en bättre kundupplevelse.
Finns i flera olika utföranden

  • Sms chatt, Livechatt eller med AI

  • Anpassning av design

295 kr

per månad per företag

från 99 kr

per månad

Gå med i vår

VIP-Support

VIP- Support

Få experthjälp av vårt duktiga tekniska team.

Ledd av Johan Persson

Bild på Johan Persson.

Här är vad du får:

  • Telefonsupport vard: kl 13-16

  • Veckovisa tekniska Live Q&A på zoom

  • Tillgång till förinspelade tekniska Q&A sessioner

  • Support- Community för hjälp och nätverkande

Total värde: 299 kr/användare/mån

Just nu: 0 kr/mån under hela 2025

Komplettera din prenumeration med fler funktioner

Information om Casovas Social Media Planner.

Social Media Planner

Schemalägg och publicera dina inlägg på flera sociala media plattformar

Planera och schemalägg inlägg i förväg på flera olika sociala medieplattformar, vilket sparar tid och säkerställer konsekvent engagemang. Hantera dina inkommande meddelanden via sociala plattformar - på ett och samma ställe.

Hantera alla dina sociala mediekonton smidigt från en centraliserad plattform, istället för hoppa mellan olika konton för att hålla igång konversationer med potentiella kunder.

Med Casovas verktyg för schemaläggning, omfattande analyser och övervakning i realtid kan du effektivisera din sociala mediestrategi och driva trafik till ditt företag från sociala medier.

  • Managera FB, Instagram, Tiktok, LinkedIn, GMB, Youtube, Pinterest

299 kr

per månad per företag

Information om Casovas Kursportal, Medlemssidor ochCommunity

Kursportal, Medlemssidor, Community

Ta betalt för dina möten, kurser, och digitala produkter

Bli en ledare inom digital utbildning med Casovas integrerade kursportal, medlemssidor och community-funktionalitet. Skapa interaktiva kurser, belöna dina medlemmar med exklusivt innehåll och bygg starka gemenskaper – allt i en enkel, skalbar och användarvänlig lösning. Med automatiserade betalningar och flexibel design får du total kontroll över både innehåll och medlemshantering. Engagera dina studenter, driva diskussioner och främja långsiktiga relationer.

  • Obegränsade kursprodukter, medlemssidor och Community

  • Hosting för film, bild, ljud ingår

  • Certifieringar

  • Mobil app ingår

495 kr

per månad per företag

Information om Casovas Webshop.

Webshop

Sälj dina produkter

Bli en framgångsrik e-handlare med en skräddarsydd webshop via Casova. Anpassa produkter, hantera lager i realtid och erbjud säkra betalningsalternativ – allt i ett användarvänligt gränssnitt. Du sparar tid med automatiserade orderflöden och får värdefulla insikter om försäljning och kundbeteende via tydliga rapporter. Med flexibla designalternativ och en smidig kundupplevelse ökar du både försäljning och lojalitet – allt i en effektiv allt-i-ett-lösning.

  • Lagersaldo

  • Antal, storlek mm

  • Frakt

595 kr

per månad per företag

Information om Casovas Webhostng och hemsdesbyggare

Hemsidor

Bygg din egen hemsida snabbt och enkelt!

Skapa snygg design med hjälp av Casovas över 1000tals färdiga mallar och få blixtsnabba laddningstider som innebär avsevärt högre konverteringsfrekvenser och försäljning. Vår superenkla drag-and-drop sidbyggare är helt anpassningsbar och användarvänlig, vilket gör det möjligt för vem som helst att skapa obegränsat webbsidor utan avancerade dator kunskaper.

Vi erbjuder även mallar för registreringssidor för webinarer/workshops, freebies och bokningssidor. Du får mallar på alla sidor du kan behöva skapa för att samla in leads och kunder.

  • Obegränsade antal hemsidor

  • Hosting för hemsida ingår

295 kr

per månad per företag

Inormation om Casovas Chatt-widget

Chatt-widget

Din digitala kundtjänstassistent som kan boka möten och svara på frågor

En chatt-widget är en automatiserad, virtuell assistent som för samtal med webbplatsbesökare på ett vänligt, mänskligt sätt och förser prospekten med den information de behöver i realtid.

Casovas Chatt-widget – hjälper dig att fånga upp prospekt som besöker din webbplats, effektivisera prospektkvalificeringen, utöka din kundsupport och ge en bättre kundupplevelse.
Finns i flera olika utföranden

  • Sms chatt, Livechatt eller med AI

  • Anpassning av design

från 99 kr

per månad

Fortfarande osäker?

Låt oss visa dig med en gratis demo

Vi förstår att det kan vara svårt att tro att ett system kan ha mycket funktioner och ändå vara enkelt och lätt att använda


Fler frågor?

Vanliga frågor

Fråga 1: På vilket sätt kan jag få betalt av mina kunder för att snabbt få in pengar?

I Casovas system finns smarta faktureringsprocesser som erbjuder flera betalningsalternativ för att göra det enkelt för dina kunder att betala dig. Du kan acceptera kreditkort, betalkort, banköverföringar, och till och med erbjuda betalningsplaner genom integrationer med Klarna och betalningslänkar. (Stripe, Paypal mfl betal gateways) Automatiska påminnelser och uppföljningar säkerställer att du får betalningar snabbt.

Nyhet: Nu även med Stripes betalterminal för mobilbetalningar

Fråga 2: Går det betala med "Text to Pay" ?

Ja, absolut!
Text to Pay är en betalningsmetod där du kan skickar en faktura via ett sms och kunden betalar med sin mobila enhet. Denna teknik förenklar betalningsprocessen genom att låta kunder göra betalningar via sin telefon utan att behöva logga in på ett separat betalningssystem

Fråga 3: Hur kan jag få mer tid genom att använda Casova?

Vår mjukvara automatiserar många av de tidskrävande administrativa uppgifter som företagare står inför, som att generera fakturor, hantera kontrakt/avtal och hålla reda på vad som är kommunicerat. Med allt samlat i en plattform kan du minska pappersarbetet, minimera fel och spara värdefull tid som kan användas bättre för att växa ditt företag.

Fråga 4: Om jag skulle vilja upp eller nedgradera går det?

Ja det är inga problem. Du betalar bara för den period som du har valt. OBS Om du väljer att nedgradera kommer du att förlora de funktioner som ingått i det större paketet. Information som förlorades vid nedgradering kan ej återskapas vid uppgradering. Endast det större paketets funktioner kopplas på.

Fråga 5: Funkar Casova - CRM även för mig som är soloprenör?

Absolut! Ett CRM-system är inte bara nödvändigt för större företag. Det är inte storleken på företaget som ska avgöra om man behöver ett CRM eller ej.

Att effektivt kunna hantera kundinteraktioner, effektivisera processer och växa snabbare, är lika viktigt för mindre företag som för större.Värdet av ett CRM-system ligger oftast i den strategiska fördel det ger under den oftast kritiska tillväxtfasen på ett företag.

Att investera tid och pengar i ett CRM-system är med andra ord värt att göra, även för mindre företag.

Det ger dig möjlighet att konkurrera mer effektivt, förbättra dina kundrelationer och dra nytta av nya affärsmöjligheter.

Casova CRM passar alldeles utmärkt för små till medelstora företag som behöver koppla samman flera avdelningar och system till en komplett lösning. Casova CRM är en flexibel lösning som kan anpassas med hjälp av olika moduler och tillval efter era specifika behov och processer.

Fråga 6: Tillkommer det några extra kostnader?

Ja, det som kan tillkomma är ev löpande kostnader utöver det som ingår i resp paket.

Vi har valt en prisstruktur där du betalar bara för det du använder.

Mail: ca 11 kr per 1 000 email-om det sänds genom Casovas server.

Verifiera kontakters mail: ca 40 kr per 1000 verifieringar.

Mailverifiering kollar automatiskt att mailadresser på nya och gamla kontakter fortfarande är aktiva, vilket skyddar dig från hårda studsar och kan hjälpa dig så att ditt mail landar i inboxen istället för i spam.

Skicka SMS: ca 1 kr per SMS.

Starta WhatsApp-konversationer: ca 0,96 kr per startad konversation.

WhatsApp tar betalt för startade konversationer och inte för meddelanden. Du behöver starta en ny konversation utifrån en av flera mallar du kan skapa. Om kunden svarar på ditt meddelande kan du skriva hur många meddelanden du vill inom ett 24-timmars fönster.

Triggers i automationer: ca 0,18 kr per avfyrning, Premium triggers används för att automatisera saker som främst har med integrationer att göra eller vissa specialfunktioner. T ex ta emot/skicka webhooks, skicka information mm.

Content AI: 1,49 kr/ per 1 000 ord

Generera innehåll till emails, landningssidor och sociala mediainlägg.

Pris för nummer och WhatsAppTelefonnummer (010) för att ringa : För att kunna ringa med Casova behöver du ett 010-nummer som kostar ca 45 kr per nummer per månad.

WhatsApp-konto: För att kunna skicka WhatsApp-meddelanden, kostar ca 310 kr per månad.

(För med detaljer kring priserna se villkoren för respektive paket.)

Casova logotype

+46 010 555 12 01

+46 0764 79 49 19

Dalaplan 4, 214 28 MALMÖ

Org.nr: 969796-0533

Vår corner of pride

Medlem i Företagarna 2025

Tjänster

Inspiration

Bolaget

Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR