Casovas CRM innehåller ett stort utbud av smarta och innovativa funktioner
för att hantera varje steg i både din säljs som marknadsföringsprocess.
Systemet är både anpassningsbart och skalbart som kan utökas för att möta dina behov.
Affiliate Manager är ett kraftfullt verktyg som gör det möjligt för företag att öka sin räckvidd genom att utnyttja ett nätverk av affiliates. Det tillåter företag att uppmuntra tredje parts individer eller enheter att marknadsföra sina produkter eller tjänster i utbyte mot en provision.
Genom att använda affiliate-marknadsföring kan företag komma åt nya marknader, öka försäljningen och bara betala för faktiska resultat – vilket gör det till ett kostnadseffektivt sätt att skala.
Låt Casovas AI-Assistenter hjälpa dig med allt från skapa bilder, svara på mail till innehåll och mycket mera. Content AI, Conversation AI mfl
Analys för hemsida/landningssida/Formulär/ undersökningar/QR-kod
Visualisera snabbt förändringar i prestandastatistik med procentindikatorer, som visar procentuell förändring för den aktuella datumramen jämfört med föregående datumram.
Förstå mätvärden för besökarnas beteende, engagemang och omvandling utan problem.
Automatisera dina mailutskick, mötespåminnelser, skapa avancerade automationer för att minska din interna administration.
Finns olika betalintegrationer / gateway:
Stripe, Authorize.net, NMI, PayPal, Square.
Nyhet: Nu även med Stripes betalterminale för mobilbetalningar
Text to Pay är en betalningsmetod där du kan skickar en faktura via ett sms och kunden betalar med sin mobila enhet. Denna teknik förenklar betalningsprocessen genom att låta kunder göra betalningar via sin telefon utan att behöva logga in på ett separat betalningssystem
Skapa en blogg om dina produkter eller tjänster
En fantastisk funktion utformad för att erkänna och fira användarens prestationer i dina kurser/utbildningar.
.Med certifikat kan du skapa personliga certifikat och utfärda dem till dina användare.
Kan ställa in utgångsdatum för certifikat utfärdade till användare
Ge besökare möjlighet att snabbt och enkelt kommunicera på din hemsida som om det vore företagets kundtjänst eller support.
Genom widgeten kan besökare ställa frågor, få hjälp i realtid och lösa problem utan att lämna sidan.
Chattwidgeten kan drivas av SMS/Mail eller AI-baserad chatbots som kan hantera vanliga frågor och uppgifter.
Anpassningsbar layout
Communities är en enkel och interaktiv plattform där medlemmar kan samla olika utbildningsresurser och engagera sig i grupper med gemensamma intressen.
Här kan man enkelt skapa och anpassa grupper, dela kunskap och delta i diskussioner.
Plattformen erbjuder funktioner för att skapa sin egen domän, hantera grupper och användare, vilket gör det smidigt att bygga ett nätverk och en stark gemenskap runt lärande och intressen.
Välj själv om du vill ha den gratis eller ta betalt
Med ett kundsystem håller du lättare koll på dina kunder och prospekt.
Kundkortet har du deras kontaktuppgifter, aktiviteter, vad för mail/kommunikation som har varit mellan dig och kunden.
Du kan enkelt lägga in påminnelser så du inte missar att kontakta kunden, göra anteckningar. Tagga/segmentera kunderna. Se vilka dokument/avtal de har och mycket mera.
Du kan skicka personliga och relevanta meddelanden som stärker dina kundrelationer, informerar om nya tjänster eller erbjudanden med hjälp av någon av Casovas 1000 färdiga mallar eller skapa enkelt egna.
Maila sedan ut dem i drip-mode eller skicka ut dem i Kampanj och samla in statistik
Se hur det går för dina Facebook ads i systemet. Få en överblick på ett ställe.
Fakturering är en mycket viktig del av alla företag. Det hjälper dig att hålla reda på dina utgifter, och det låter dig också få betalt för det arbete du utför.
Du kan enkelt skapa fakturor inifrån systemet.
Fakturor med kortbetalning,
Att hantera kundbetalningar kan vara en skrämmande uppgift, särskilt när det kommer till återkommande fakturor. Men oroa dig inte ! Med funktionen för automatisk betalning i våra återkommande mallar kan du säkerställa snabba betalningar utan att behöva vänta på att dina kunder ska vidta åtgärder.
Skapa egna formulär eller använd mallar. Samla in kunddata och feedback, vilket hjälper ditt företag att bättre förstå dina kunders behov och preferenser. Den insamlade informationen kan användas för att förbättra produkter och tjänster, anpassa marknadsföringsstrategier och stärka kundrelationer.
Genom att analysera svaren kan du också identifiera trender och förbättringsområden, vilket bidrar till mer informerade beslut och effektivare kundhantering. Psst! Nu även med matematiska formler i formulären!
Här kan du samla alla dina kommunikationskanaler från facebook, instagram, SMS, Whatsup, och självklart alla dina mail i en enda inkorg
Google Ad-rapportering ger liverapportering och analys för din digitala annonskampanjer
Skapa egen med hjälp av drag and drop eller med hjälp av Casovas ca 1 000 färdiga mallar. Enkelt och smidigt.
Hosting av hemsidan ingår.
Din visuella bild av säljprocesserna, se resultat av Google ads, Facebook ads och mycket mera
Med Casova har du nästan oändliga integrationer med hjälp av API eller webhookar.
Prata med oss om ditt behov
Mötesbokningar utan krångel. Du kan enkelt låta dina kunder boka tid med dig, integrerat med dina andra kalendrar (Google, Outlook, mfl) för att undvika dubbelbokningar.
Med Casovas 4 olika typer av kalendrar förenklar för hela ditt företag. Servicekalender kan användare skapa olika tjänster de erbjuder, gruppera dem efter kategorier och visa dem alla i en enda schemaläggningslänk - Servicemenyn. Round-Robin för din service organisation. Klasskalendrar är utformade för att hantera en-till-många-evenemang där flera inbjudna kan delta i en enda bokning. Kollektiv bokning är en funktion som gör det möjligt att schemalägga möten som involverar flera teammedlemmar samtidigt. Den integrerar individuella teammedlemmars tillgänglighet i en delad kalender, vilket möjliggör enhetlig schemaläggning.
Den här funktionen underlättar sömlösa gruppinteraktioner, perfekt för samarbetsprojekt som säljsamtal, teknisk support eller gruppintervjuer.
Dessa kalendrar integreras sömlöst med din personals tillgänglighet, vilket gör att du kan konfigurera dina teammedlemmar, tilldela tjänster till specifika grupper, ställa in tjänstens varaktighet och acceptera betalningar från kunder under bokningsprocessen.
Detta ger dig mer tid att fokusera på ditt arbete och mindre tid på administration.
E-postkampanjer är där du väljer en e-postmall att använda, anpassar den efter behov och schemalägger sedan e-postmeddelandet så att det skickas till en specifik mottagare, antingen individuellt, med hjälp av en smart lista eller via kontakttaggar.
A/B testning av dina mail,
statistik, skicka i batch, schema, skicka nu, RSS och dripmode är några av funktionerna
Din adresslista där du har en tydlig överblick över kundens hela kommunikation.
innehållandes anteckningar, uppgifter, fakturor, dokument och mycket mera
Skapa din onlinekurs på ett enkelt sätt i den användarvänliga kursportalen
Ljudfiler/Ljudlektioner
Dropp-innehåll
4 olika anpassningsbara moduler
Analyser av elevers framgångar och engagemang
Betal el gratis kurser
Importera Kajabi
Med Casovas landningssidor har du allt du behöver för att skapa sidor som inte bara ser bra ut, utan också driver resultat. Oavsett om du vill generera leads, ta emot bokningar eller informera, hjälper Casova dig att skapa de perfekta landningssidorna för dina behov.
Casovas har över 1000 färdiga mallar eller skapa enkelt egna med drag and drop funktion-Ingen programmerings kunskaper behövs!
Låt inte hindra dig att utföra ditt jobb, allt kan du göra i mobil appen från kontakta kunder, ha koll på dem till ta betalt direkt i appen.
En nedräkningstimer räknar visuellt ner till en specifik deadline, vilket skapar brådskande för användare att agera innan tiden rinner ut. Det används ofta för reor, lanseringar eller tidsbegränsade erbjudanden.
Förslag och uppskattningar tillåter dig att skapa detaljerade översikter av tjänster eller skapa kortfattade kostnadsavtal och förslag.
Genom en mångsidig dokumentbyggare med text, bilder, videor, tabeller och mer, såväl som digitala signaturer och dokumentstatushantering, fortsätter den här funktionen att fungera som en heltäckande lösning för professionell affärskommunikation. Oavsett om de delar ett företags bakgrund eller bara listar produkter och priser, anpassar dessa dokument sig till olika behov, vilket förenklar interaktionen med potentiella kunder.
Du får en visuell översikt som hjälper dig att se var varje kontakt befinner sig i deras kundresa, vilket gör det lättare att planera och prioritera ditt arbete. Med en klar och effektiv process kan du leda potentiella kunder från första interaktionen till bokning.
Det är ett intuitivt och kraftfullt verktyg utformat för att effektivisera skapandet och hanteringen av frågesporter för lärare, utbildare och organisationer. Med sitt användarvänliga gränssnitt och flexibla anpassningsalternativ förenklar Quiz Builder processen att utforma frågesporter, bedöma elever och samla in insikter från resultat. Oavsett om du utvecklar tester för utbildningsändamål eller skapar roliga interaktiva frågesporter, är detta verktyg utrustat för att hantera olika behov med lätthet.
Mötesrapport erbjuder en heltäckande bild av dina mötesdata, så att du enkelt kan spåra och analysera olika mätvärden.
Här är en sammanfattning av de viktigaste funktionerna och insikterna du kan komma åt: Numeriska diagram för olika statusar: Se snabbt antalet möten kategoriserade efter status, inklusive bokade, bekräftade, avbokade, nya och mer. Möteskällor och kanaler: Få en detaljerad uppdelning av möten baserat på olika kanaler och källor, inklusive kanaler och användare. Bäst presterande kalendrar: Identifiera dina bäst presterande kalendrar efter antalet bokningar, vilket hjälper dig att förstå vilka kalendrar som är mest populära.
Topp 5 användare efter antal möten: Upptäck vilka användare som får flest möten, så att du kan känna igen och belöna högpresterande.
Mest populära dagar: Ta reda på vilka dagar i veckan som får flest möten, så att du kan optimera din schemaläggning och resursallokering.
Topp 5 kalendrar med avbokningar: Spåra kalendrarna med det högsta antalet avbokningar för att identifiera potentiella problem och förbättra kvarhållningen
Smarta listor är innovativa kontaktlistor som tillåter användare att anpassa och filtrera kontakter baserat på specifika förhållanden, till exempel anpassade fält. Du kan välja vilka kolumner som ska visas och de smarta listorna uppdateras i realtid när kontaktdata ändras. Dessutom har de förbättrats med avancerade villkor som tillåter inkludering av kontakter som lagts till mellan det att en e-postkampanj är schemalagd och när den skickas ut, vilket gör det till ett dynamiskt och flexibelt verktyg för effektiv kampanjhantering.
Snippets är ett kraftfullt verktyg designat för att spara tid och ansträngning genom att låta dig lagra och återanvända fördefinierad text. Utdrag gör att du snabbt kan hämta och infoga ofta använda meddelanden i din kommunikation.
Posta bilder, filmer eller inlägg på sociala medier i bulk. LinkedIn, Facebook, Instagram,Twitter, Pinterest, Google Business Profil och TikTok och YouTube. Färdiga mallar för olika branscher finns om det blir idétorka Håll koll på kommentarer och svara på direktmeddelanden i plattformen. Enkelt och smidigt. Sparar dig oceaner med tid att du kan schemalägga ditt content på 8 olika plattformar direkt.
Lägger till specifika taggar till kontakter, vilket hjälper till att organisera, kategorisera och utlösa olika arbetsflöden. Taggar är en avgörande funktion för att upprätthålla strukturerade kontaktuppgifter och möjliggöra automatiseringsprocesser.
-Kommer snart-
Triggerlänkar är en användbar metod för att omdirigera en användare till en specifik sida efter att ha klickat på den i ett SMS, e-postmeddelande, GMB, FB/IG DM och WhatsApp. När en användare klickar på utlösarlänken kommer systemet att registrera den i kontaktens aktivitetstidslinje och utlösa en fördefinierad åtgärd inom ett arbetsflöde. Inom arbetsflödesbygget finns det åtgärder och triggers som du kan avfyra ett klick på en triggerlänk.Trigger Analys gör att du får en tydlig bild av antal klick och vilka länkar som gått bäst
Glöm inte bort vad du och kunden har diskuterat, få påminnelser. Återkommande uppgifter låter dig skapa uppgifter som upprepas automatiskt med angivna intervall, vilket minskar behovet av att manuellt återskapa uppgifter. Med den här funktionen kan du enkelt konfigurera uppgiftsupprepning, ställa in slutdatum och hantera pågående uppgifter.
En varumärkestavla är ett viktigt verktyg för att upprätthålla en konsekvent varumärkesidentitet i allt ditt marknadsföringsmaterial. Landningssidor, Hemsidor och email
Välj mellan 10 olika mallar eller skapa en själv väldigt enkelt med drag and drop funktionerna. inkl Lagersaldo, Sälj både fysiiska som digitala produkter. Stripe integration, prenumerationstjänster, frakt, rabattkuponger, produktrecensioner mm
Skapa en webinar tratt/landingssida för Live eller förinspelade webinarer
WordPress Hosting med Casovas snabba och säkra infrastruktur samt våra funktioner på företagsnivå. Njut av problemfri webbplatsmigration, enklickshantering och stabila säkerhetskopior - allt i ett kraftfullt paket.Separat kostnad tillkommer
Du kan både skicka som motta sms genom plattformen (mobilnr tillkommer)
stäng
Casova-CRM
Enkelt att organisera, spåra och hantera dina potentiella kunder effektivt och håll all information samlad på ett ställe.
Automatisera riktade e-postkampanjer för att vårda och följa upp potentiella kunder och prospekt. Få tydliga analyser på tex öppnade mail mm
Skicka, underteckna och hantera kontrakt elektroniskt, vilket snabbar upp processen och ökar antalet avslutade affärer.
Håll leads varma med automatiska uppföljningssekvenser via e-post, SMS eller telefon.
Kvalificera potentiella kunder automatiskt med vår smarta AI-bot, vilket sparar tid och ökar effektiviteten.
(Tillvalstjänst)
Skapa kalendrar för möten men också för att boka utrustning, rum och tjänster.
Automatiska påminnelser som hjälper dig öka närvaron och hantera ditt teams tid på ett effektivt sätt.
Vi låter våra kunder och samarbetspartner berätta...
Vi erbjuder skräddarsydda paket som passar ditt behov idag och kan växa med dig. Oavsett om du är nystartad, bygger upp ditt team eller driver ett stort företag, har vi en lösning som passar dig.
För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM
För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa
För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad
För dig som är nystartad eller om du driver ett mindre företag som vill ha ett enkelt användarvänligt CRM
1 Användare
CRM- 500 kontakter
Mail 1500 st
Visuell pipline/affärsläge
Offert/dokument med E-sign
Fakturering
Kalender/bokningar
Support- mail & chatt
För företag som vill hitta nya kunder, stänga fler affärer & växa
Allt som Small +
3 Användare (kan utökas till 5)
CRM - 3 000 kontakter
Mail 5 000 st
Mail-kampanj
2 vägs - SMS (mobilnr tillkommer)
Säljtratt/landningssidor
Nyhet Webbinar-säljtratt
Support- mail & chatt
För företag som vill ha bättre affärskontroll med sälj och marknad
2995
kr/mån
Allt som Medium +
3 Användare (kan utökas till 8)
CRM- Obegränsade kontakter
Mail 10 000 st
Google Ads rapporter
Facebook- Ads rapporter
Samtals rapportering
Analyser
Affiliate Management (återförsäljarprogram)
Nyhet- Quizzer
Nyhet- QR-kodskapare
Support -mail& chatt
I Casovas system finns smarta faktureringsprocesser som erbjuder flera betalningsalternativ för att göra det enkelt för dina kunder att betala dig. Du kan acceptera kreditkort, betalkort, banköverföringar, och till och med erbjuda betalningsplaner genom integrationer med Klarna och betalningslänkar. (Stripe, Paypal mfl betal gateways) Automatiska påminnelser och uppföljningar säkerställer att du får betalningar snabbt.
Nyhet: Nu även med Stripes betalterminal för mobilbetalningar
Ja, absolut!
Text to Pay är en betalningsmetod där du kan skickar en faktura via ett sms och kunden betalar med sin mobila enhet. Denna teknik förenklar betalningsprocessen genom att låta kunder göra betalningar via sin telefon utan att behöva logga in på ett separat betalningssystem
Vår mjukvara automatiserar många av de tidskrävande administrativa uppgifter som företagare står inför, som att generera fakturor, hantera kontrakt/avtal och hålla reda på vad som är kommunicerat. Med allt samlat i en plattform kan du minska pappersarbetet, minimera fel och spara värdefull tid som kan användas bättre för att växa ditt företag.
Ja det är inga problem. Du betalar bara för den period som du har valt. OBS Om du väljer att nedgradera kommer du att förlora de funktioner som ingått i det större paketet. Information som förlorades vid nedgradering kan ej återskapas vid uppgradering. Endast det större paketets funktioner kopplas på.
Absolut! Ett CRM-system är inte bara nödvändigt för större företag. Det är inte storleken på företaget som ska avgöra om man behöver ett CRM eller ej.
Att effektivt kunna hantera kundinteraktioner, effektivisera processer och växa snabbare, är lika viktigt för mindre företag som för större.Värdet av ett CRM-system ligger oftast i den strategiska fördel det ger under den oftast kritiska tillväxtfasen på ett företag.
Att investera tid och pengar i ett CRM-system är med andra ord värt att göra, även för mindre företag.
Det ger dig möjlighet att konkurrera mer effektivt, förbättra dina kundrelationer och dra nytta av nya affärsmöjligheter.
Casova CRM passar alldeles utmärkt för små till medelstora företag som behöver koppla samman flera avdelningar och system till en komplett lösning. Casova CRM är en flexibel lösning som kan anpassas med hjälp av olika moduler och tillval efter era specifika behov och processer.
Ja, det som kan tillkomma är ev löpande kostnader utöver det som ingår i resp paket.
Vi har valt en prisstruktur där du betalar bara för det du använder.
Mail: ca 11 kr per 1 000 email-om det sänds genom Casovas server.
Verifiera kontakters mail: ca 40 kr per 1000 verifieringar.
Mailverifiering kollar automatiskt att mailadresser på nya och gamla kontakter fortfarande är aktiva, vilket skyddar dig från hårda studsar och kan hjälpa dig så att ditt mail landar i inboxen istället för i spam.
Skicka SMS: ca 1 kr per SMS.
Starta WhatsApp-konversationer: ca 0,96 kr per startad konversation.
WhatsApp tar betalt för startade konversationer och inte för meddelanden. Du behöver starta en ny konversation utifrån en av flera mallar du kan skapa. Om kunden svarar på ditt meddelande kan du skriva hur många meddelanden du vill inom ett 24-timmars fönster.
Triggers i automationer: ca 0,18 kr per avfyrning, Premium triggers används för att automatisera saker som främst har med integrationer att göra eller vissa specialfunktioner. T ex ta emot/skicka webhooks, skicka information mm.
Content AI: 1,49 kr/ per 1 000 ord
Generera innehåll till emails, landningssidor och sociala mediainlägg.
Pris för nummer och WhatsAppTelefonnummer (010) för att ringa : För att kunna ringa med Casova behöver du ett 010-nummer som kostar ca 45 kr per nummer per månad.
WhatsApp-konto: För att kunna skicka WhatsApp-meddelanden, kostar ca 310 kr per månad.
(För med detaljer kring priserna se villkoren för respektive paket.)
Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR