Få kontroll över kundupplevelsen med bara ett verktyg. Med analys och kundinsikter ges praktiska tips som inspirerar tillväxt.
Få kontroll över kundupplevelsen med bara ett verktyg. Med analys och kundinsikter ges praktiska tips som inspirerar tillväxt.
Dina kunder är en avgörande faktor för din framgång, det säger sig självt. Det är i slutändan kunderna som bestämmer om ditt varumärke har en framtid eller inte. Därför är det avgörande att du lär känna dem.
Genom att samla in och analysera data kan du förstå vad som fungerar, vad din målgrupp gillar, och var i din säljkanal det finns flaskhalsar. Även små företag har mycket att vinna på att följa upp sina insatser – det behöver inte vara komplicerat eller tidskrävande, men görs det inte alls så riskerar man att lägga tid/pengar på fel saker.
Du kan fatta smartare beslut med insikter i realtid och
få en bättre förståelse för resultatet av varje kundinteraktion och kontakttillfälle med hjälp av handlingsbara och lättförståeliga rapporter.
Dina kunder är en avgörande faktor för din framgång, det säger sig självt. Det är i slutändan kunderna som bestämmer om ditt varumärke har en framtid eller inte. Därför är det avgörande att du lär känna dem.
Genom att samla in och analysera data kan du förstå vad som fungerar, vad din målgrupp gillar, och var i din säljkanal det finns flaskhalsar. Även små företag har mycket att vinna på att följa upp sina insatser – det behöver inte vara komplicerat eller tidskrävande, men görs det inte alls så riskerar man att lägga tid/pengar på fel saker.
Du kan fatta smartare beslut med insikter i realtid och
få en bättre förståelse för resultatet av varje kundinteraktion och kontakttillfälle med hjälp av handlingsbara och lättförståeliga rapporter.
Få utvald analys genom välja tidsperiod
Recensioner mottagna:
Antalet mottagna recensioner baseras på det valda tidsfiltret. Systemet hämtar nya och gamla recensioner från Google och Facebook.
Onlineannonser (i förekommande fall):
Om Listningar är vald vid prenumeration visar avsnittet "Onlineannonser" en översikt över dina annonser här.
Genomsnittligt betyg:
Detta är det totala antalet recensioner uppdelat.
Känsla:
Detta är ett utmärkt sätt att förstå hur folk känner för ditt företag eller din tjänst. Känslan beräknas med hjälp av Googles AI för att avgöra om den är positiv eller negativ baserat på recensioner på Facebook och Google.
Inbjudningstrender:
Det totala antalet utgående granskningar som begärts av underkontot via SMS- och e-postkanaler, inom den givna tidsramen.
Recensionstrender:
Visuellt stapeldiagram över recensioner som systemet mottagit månad för månad.
Senaste granskningsförfrågningar:
Detta inkluderar vem inbjudan skickades till, vilken kanal som användes (SMS/e-post) och datumet den skickades.
Senaste recension:
Det här avsnittet listar företagets senaste recensioner, kontakten som lämnade Facebook och Google
Få utvald analys genom välja tidsperiod
Recensioner mottagna:
Antalet mottagna recensioner baseras på det valda tidsfiltret. Systemet hämtar nya och gamla recensioner från Google och Facebook.
Onlineannonser (i förekommande fall):
Om Listningar är vald vid prenumeration visar avsnittet "Onlineannonser" en översikt över dina annonser här.
Genomsnittligt betyg:
Detta är det totala antalet recensioner uppdelat.
Känsla:
Detta är ett utmärkt sätt att förstå hur folk känner för ditt företag eller din tjänst. Känslan beräknas med hjälp av Googles AI för att avgöra om den är positiv eller negativ baserat på recensioner på Facebook och Google.
Inbjudningstrender:
Det totala antalet utgående granskningar som begärts av underkontot via SMS- och e-postkanaler, inom den givna tidsramen.
Recensionstrender:
Visuellt stapeldiagram över recensioner som systemet mottagit månad för månad.
Senaste granskningsförfrågningar:
Detta inkluderar vem inbjudan skickades till, vilken kanal som användes (SMS/e-post) och datumet den skickades.
Senaste recension:
Det här avsnittet listar företagets senaste recensioner, kontakten som lämnade Facebook och Google
Konkurrentanalys är ett kraftfullt verktyg inom Casovas Review Manager för rykteshantering som gör det möjligt för företag att jämföra sina online ryktesstatistik med upp till tre konkurrenter.
Genom att automatiskt samla in och analysera recensionsdata från flera plattformar ger den här funktionen en heltäckande bild av hur ditt företag står sig på marknaden, vilket hjälper dig att identifiera styrkor, svagheter och möjligheter till förbättring.
Realtidsjämförelse: Jämför direkt Googles stjärnbetyg och recensionsvolymer med upp till tre konkurrenter.
Insikter från flera plattformar: Få tillgång till ryktesdata från Google och andra stora recensionsplattformar för en helhetsbild.
Användbara visuella element: Intuitiva diagram belyser prestandagap och möjligheter med en snabb blick.
Tidsbesparingar: Eliminera manuell research – få alla insikter du behöver på ett ställe.
Konkurrentanalys är ett kraftfullt verktyg inom Casovas Review Manager för rykteshantering som gör det möjligt för företag att jämföra sina online ryktesstatistik med upp till tre konkurrenter.
Genom att automatiskt samla in och analysera recensionsdata från flera plattformar ger den här funktionen en heltäckande bild av hur ditt företag står sig på marknaden, vilket hjälper dig att identifiera styrkor, svagheter och möjligheter till förbättring.
Realtidsjämförelse: Jämför direkt Googles stjärnbetyg och recensionsvolymer med upp till tre konkurrenter.
Insikter från flera plattformar: Få tillgång till ryktesdata från Google och andra stora recensionsplattformar för en helhetsbild.
Användbara visuella element: Intuitiva diagram belyser prestandagap och möjligheter med en snabb blick.
Tidsbesparingar: Eliminera manuell research – få alla insikter du behöver på ett ställe.
Ditt företag är inte nöjd med den 4,1-stjärniga utvärdering som du har på Google. Efter att ha läst era dryga 100 recensioner har du upptäckt att huvudorsaken till att folk gav dig en eller två stjärnor var att deras problem inte löstes ordentligt av kundtjänsten.
Antingen fick de inte rätt svar på telefon eller så blev de hänvisade till att kontakta en annan representant, vilket tog evigheter.
Du har alltså ett tydligt problem framför dig. Efter att ha samlat in sådana analyser och
insikter kan du hitta de lämpligaste tekniska lösningarna.
I det här exemplet skulle det förmodligen vara att införa en livechattfunktion på företagets webbplats. Installera den, testa den och lansera den.
Vänta en månad eller två och utvärdera medianvärdet på Google efter implementeringen av livechattar och före. Om detta inte förbättrar ditt betyg går du vidare till ett annat område för förbättring.
Sammanfattningsvis visar en bra kundanalys alltid på områden som kan förbättras. Efter att ha genomfört lösningar kan företagen gå vidare och öka sin lönsamhet.
Ditt företag är inte nöjd med den 4,1-stjärniga utvärdering som du har på Google. Efter att ha läst era dryga 100 recensioner har du upptäckt att huvudorsaken till att folk gav dig en eller två stjärnor var att deras problem inte löstes ordentligt av kundtjänsten.
Antingen fick de inte rätt svar på telefon eller så blev de hänvisade till att kontakta en annan representant, vilket tog evigheter.
Du har alltså ett tydligt problem framför dig. Efter att ha samlat in sådana analyser och
insikter kan du hitta de lämpligaste tekniska lösningarna.
I det här exemplet skulle det förmodligen vara att införa en livechattfunktion på företagets webbplats. Installera den, testa den och lansera den.
Vänta en månad eller två och utvärdera medianvärdet på Google efter implementeringen av livechattar och före. Om detta inte förbättrar ditt betyg går du vidare till ett annat område för förbättring.
Sammanfattningsvis visar en bra kundanalys alltid på områden som kan förbättras. Efter att ha genomfört lösningar kan företagen gå vidare och öka sin lönsamhet.
Mötet förpliktar dig inte till någonting
Om det är någon fråga som saknas- Kontakta försäljning
Data hämtas automatiskt och uppdateras regelbundet för att säkerställa att du alltid har de senaste insikterna.
Du kan jämföra ditt företag med upp till tre konkurrenter samtidigt.
Avtalstiden är 12 månader. Du har möjlighet att betala varje månad som då sker i förskott eller betala hela årssumman direkt och får då en rabatt om 16%.
Ev konsultkostnader och extra förbrukning debiteras i efterhand och månadsvis.
Ja, det som kan tillkomma är ev löpande kostnader utöver det som ingår i resp paket.
Vi har valt en prisstruktur där du betalar bara för det du använder.
Mail: ca 11 kr per 1 000 email-om det sänds genom Casovas server.
Verifiera kontakters mail: ca 40 kr per 1000 verifieringar.
Mailverifiering kollar automatiskt att mailadresser på nya och gamla kontakter fortfarande är aktiva, vilket skyddar dig från hårda studsar och kan hjälpa dig så att ditt mail landar i inboxen istället för i spam.
Skicka SMS: ca 1 kr per SMS.
Starta WhatsApp-konversationer: ca 0,96 kr per startad konversation.
WhatsApp tar betalt för startade konversationer och inte för meddelanden. Du behöver starta en ny konversation utifrån en av flera mallar du kan skapa. Om kunden svarar på ditt meddelande kan du skriva hur många meddelanden du vill inom ett 24-timmars fönster.
Triggers i automationer: ca 0,18 kr per avfyrning,
Premium triggers används för att automatisera saker som främst har med integrationer att göra eller vissa specialfunktioner. T ex ta emot/skicka webhooks, skicka information mm.
Content AI: 1,49 kr/ per 1 000 ord Generera innehåll till emails, landningssidor och sociala mediainlägg.
Pris för nummer och WhatsApp
Telefonnummer (010) för att ringa : För att kunna ringa med Casova behöver du ett 010-nummer som kostar ca 55 kr per nummer per månad.
WhatsApp-konto: För att kunna skicka WhatsApp-meddelanden, kostar ca 310 kr per månad.(För med detaljer kring priserna se villkoren för respektive paket.)
Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR
+46 010 555 12 01
+46 0764 79 49 19
+46 0764 79 49 19
Dalaplan 4, 214 28 MALMÖ
Org.nr: 969796-0533
Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR