Beige cirkel med sidans titel Chattbot och undertexten Generera leads och förbättra kundservice

FORMULÄR &
UNDERSÖKNINGAR

Samla in både recensioner och undersökningar direkt!

Samla in värdefull kundfeedback och analysera sentiment och ge användbara insikter för att förbättra upplevelserna.

FORMULÄR & UNDERSÖKNINGAR

Samla in både recensioner och undersökningar direkt!

Samla in värdefull kundfeedback och analysera sentiment och ge användbara insikter för att förbättra upplevelserna.

Beige cirkel med sidans titel Chattbot och undertexten Generera leads och förbättra kundservice
0x
Att hitta nya kunder är upp till 25 gånger dyrare än att behålla din befintliga kund. Bygg starka kundrelationer och spara massor!
0%
av konsumenterna säger att de inte kommer vara kund hos ett företag som ignorerar deras feedback

Varför ska du göra undersökningar?

Med undersökningar och formulär får du mer kunskaper och förståelse om din målgrupp och kan du leverera riktade budskap och produktförändringar som talar direkt till deras intressen och behov. Få den klarhet som behövs för att fatta välgrundade beslut.

Bli mer effektiv när du har välgrundade data

Bild som illustrerar Identifiera problem och fokusera på lösningar

Identifiera problem och fokusera på lösningar

Undersökningar tar bort gissningsleken och minskar antalet tappade kunder , vilket ger dig möjlighet att snabbt identifiera problemet och koncentrera dig på den perfekta lösningen.

Bild som illustrerar att Ha kontroll på köpbeteenden

Ha kontroll på köpbeteenden

Underlätta köpprocessen genom att utnyttja tillförlitliga insikter i kundbeteenden, vilket möjliggör sömlös navigering och välgrundade beslutsfattande genom hela köpprocessen

Bild som illustrerar att mäta kundnöjdhet

Mät kundnöjdhet

Forma upplevelser, mät lojalitet, identifiera förespråkare, övervaka nöjdhet, upptäck glädjefaktorer och ta itu med problem tidigt för varaktig framgång

Varför ska du göra undersökningar?

Med undersökningar och formulär får du mer kunskaper och förståelse om din målgrupp och kan du leverera riktade budskap och produktförändringar som talar direkt till deras intressen och behov. Få den klarhet som behövs för att fatta välgrundade beslut.

Bli mer effektiv när du har välgrundade data

Identifiera problem och fokusera på lösningar

Undersökningar tar bort gissningsleken och minskar antalet tappade kunder , vilket ger dig möjlighet att snabbt identifiera problemet och koncentrera dig på den perfekta lösningen.

Ha kontroll på köpbeteenden

Underlätta köpprocessen genom att utnyttja tillförlitliga insikter i kundbeteenden, vilket möjliggör sömlös navigering och välgrundade beslutsfattande genom hela köpprocessen

Mät kundnöjdhet

Forma upplevelser, mät lojalitet, identifiera förespråkare, övervaka nöjdhet, upptäck glädjefaktorer och ta itu med problem tidigt för varaktig framgång

Samla insikter vid varje interaktion

Maximera svarsfrekvensen och förbättra kundernas förståelse genom att leverera

riktade undersökningar i rätt ögonblick i olika skeden av köpprocessen.

Bild som illustrerar undersökningar som besvaras

Undersökningar som besvaras

Skapa, anpassa och skicka undersökningar som får ett svar, inte trycks på delete. Gör det enkelt för kunderna att svara.
Använd färdiga mallar, finns över 1000 tal som du kan ha som mall eller anpassa efter ditt varumärkes layout.

  • Dela dina undersökningar - På din hemsida, i mail eller på din social media såsom Facebook, Linkedin, Whatsup eller X.

  • Med villkorlig logik: kan du ställa in regler som ändrar undersökningens flöde eller innehåll baserat på hur användarna svarar. Genom att definiera specifika åtgärder som utlöses av vissa svar kan du anpassa undersökningsprocessen, effektivisera datainsamlingen och säkerställa att endast relevanta frågor visas för varje respondent.

  • Med betygselementet kan du anpassa ikontyp, antal steg i skalan, etiketter, färg och lagringsformat.

    Alla insamlade betyg integreras sömlöst i ditt CRM, dina automatiseringar och rapporteringsverktyg.

Samla insikter vid varje interaktion

Maximera svarsfrekvensen och förbättra kundernas förståelse genom att leverera

riktade undersökningar i rätt ögonblick i olika skeden av köpprocessen.

Bild som illustrerar undersökningar som besvaras

Undersökningar som besvaras

Skapa, anpassa och skicka undersökningar som får ett svar, inte trycks på delete. Gör det enkelt för kunderna att svara.
Använd färdiga mallar, finns över 1000 tal som du kan ha som mall eller anpassa efter ditt varumärkes layout.

  • Dela dina undersökningar - På din hemsida, i mail eller på din social media såsom Facebook, Linkedin, Whatsup eller X.

  • Med villkorlig logik: kan du ställa in regler som ändrar undersökningens flöde eller innehåll baserat på hur användarna svarar. Genom att definiera specifika åtgärder som utlöses av vissa svar kan du anpassa undersökningsprocessen, effektivisera datainsamlingen och säkerställa att endast relevanta frågor visas för varje respondent.

  • Med betygselementet kan du anpassa ikontyp, antal steg i skalan, etiketter, färg och lagringsformat.

    Alla insamlade betyg integreras sömlöst i ditt CRM, dina automatiseringar och rapporteringsverktyg.

Bild som illustrerar hur man kan analyserar sitt resultat

Analysera resultat

Vår omfattande analysfunktion ger dig detaljerad, handlingsbar data för att förbättra beslutsfattandet genom att erbjuda en tydlig uppdelning av formulär- och undersökningsresultat över tid, med flexibiliteten att filtrera efter specifika formulär, undersökningar eller anpassade datumintervall.

  • Analys av totala visningar : Spåra det totala antalet visningar av formulär och undersökningar med filter för specifika formulär/undersökningar eller aggregerad data för alla formulär/undersökningar. Tidsramar inkluderar de senaste 7, 14, 30, 60, 90 dagarna och anpassade datumintervall.

  • Total responsanalys : Få insikter i totala svar med samma flexibla filtrering och tidsramar som visningsanalys.

  • Slutförandegrad : Övervaka slutförandegraden, filtrerad efter enskilda formulär/enkäter eller alla formulär, över samma tidsperioder och anpassade intervall.

  • Analys av genomsnittlig tid : Analysera den genomsnittliga tiden det tar att fylla i formulär och undersökningar med liknande filter och tidsalternativ.

  • Diagramvisualisering : Visa dina formulär- och enkätdata visuellt genom grafer, kombinerat med en detaljerad lista över formulär för bättre sammanhang.

  • Analys av bortfall från undersökningar : Spåra bortfallsfrekvensen för undersökningsbilder för att se var användare avbryter.

Analysera resultat

Vår omfattande analysfunktion ger dig detaljerad, handlingsbar data för att förbättra beslutsfattandet genom att erbjuda en tydlig uppdelning av formulär- och undersökningsresultat över tid, med flexibiliteten att filtrera efter specifika formulär, undersökningar eller anpassade datumintervall.

  • Analys av totala visningar : Spåra det totala antalet visningar av formulär och undersökningar med filter för specifika formulär/undersökningar eller aggregerad data för alla formulär/undersökningar. Tidsramar inkluderar de senaste 7, 14, 30, 60, 90 dagarna och anpassade datumintervall.

  • Total responsanalys : Få insikter i totala svar med samma flexibla filtrering och tidsramar som visningsanalys.

  • Slutförandegrad : Övervaka slutförandegraden, filtrerad efter enskilda formulär/enkäter eller alla formulär, över samma tidsperioder och anpassade intervall.

  • Analys av genomsnittlig tid : Analysera den genomsnittliga tiden det tar att fylla i formulär och undersökningar med liknande filter och tidsalternativ.

  • Diagramvisualisering : Visa dina formulär- och enkätdata visuellt genom grafer, kombinerat med en detaljerad lista över formulär för bättre sammanhang.

  • Analys av bortfall från undersökningar : Spåra bortfallsfrekvensen för undersökningsbilder för att se var användare avbryter.

Bild som illustrerar hur man kan analyserar sitt resultat

Skapa undersökningar på några sekunder

Casova Review Manager har många olika undersökningar att välja mellan

Skapa, testa och modifiera användarvänliga undersökningar med bara några få klick.

Ingen kodning eller specialkunskaper krävs.

NPS-Undersökning

Identifiera förespråkare. Med vår Net Promoter Score (NPS)-undersökning kan du förvandla nöjda kunder till kunniga varumärkes ambassadörer.

Gilla/Ogilla

Snabb fråga för enkelt ta reda på vad kunden anser om din produkt/tjänst

5-Stjärnig betyg

Få snabbt svar på lägga till visuellt engagerande betygsalternativ – som stjärnor, hjärtan eller tummen upp – för att öka svarsfrekvensen och samla in mer meningsfull data från din publik. Spara värden som absoluta tal, procenttal eller bråktal för enkel analys

CSAT-Kundundersökning

De flesta CSAT-undersökningar kommer i form av frågeformulär. Vanligtvis är undersökningen sammansatt av flera frågor som är skräddarsydda utifrån produktens/tjänstens natur

Boka en kostnadsfri demo

Träffa oss personligen och låt oss guida dig

Mötet förpliktar dig inte till någonting

Funderar du...

Vanliga frågor

Om det är någon fråga som saknas- Kontakta försäljning

Kan jag utlösa automatisering baserat på undersökningssvaren?

Ja, använd utlösaren "Enkät skickad" i arbetsflöden för att starta automatiseringar.

Visas enkätsvaren automatiskt i CRM-systemet?

Om enkäten innehåller fält som matchar kontaktens egenskaper (t.ex. e-postadress) kommer dessa fält att uppdatera kontaktposten.

Kan flera inskick från samma kontakt spåras?

Ja, alla inskickade uppgifter spåras oberoende – även om en kontakt skickar in samma undersökning flera gånger. Detta är användbart för återkommande feedback

Tillkommer det några extra kostnader?

Ja, det som kan tillkomma är ev löpande kostnader utöver det som ingår i resp paket.

Vi har valt en prisstruktur där du betalar bara för det du använder.


Mail: ca 11 kr per 1 000 email-om det sänds genom Casovas server.

Verifiera kontakters mail: ca 40 kr per 1000 verifieringar.

Mailverifiering kollar automatiskt att mailadresser på nya och gamla kontakter fortfarande är aktiva, vilket skyddar dig från hårda studsar och kan hjälpa dig så att ditt mail landar i inboxen istället för i spam.

Skicka SMS: ca 1 kr per SMS.

Starta WhatsApp-konversationer: ca 0,96 kr per startad konversation.

WhatsApp tar betalt för startade konversationer och inte för meddelanden. Du behöver starta en ny konversation utifrån en av flera mallar du kan skapa. Om kunden svarar på ditt meddelande kan du skriva hur många meddelanden du vill inom ett 24-timmars fönster.

Triggers i automationer: ca 0,18 kr per avfyrning,

Premium triggers används för att automatisera saker som främst har med integrationer att göra eller vissa specialfunktioner. T ex ta emot/skicka webhooks, skicka information mm.

Content AI: 1,49 kr/ per 1 000 ord Generera innehåll till emails, landningssidor och sociala mediainlägg.
Pris för nummer och WhatsApp
Telefonnummer (010) för att ringa : För att kunna ringa med Casova behöver du ett 010-nummer som kostar ca 55 kr per nummer per månad.

WhatsApp-konto: För att kunna skicka WhatsApp-meddelanden, kostar ca 310 kr per månad.(För med detaljer kring priserna se villkoren för respektive paket.)

Vad är NPS-Undersökning (Net Promoter Score)?

En Net Promoter Score-undersökning är ett enkelt sätt att mäta kundnöjdhet och lojalitet. Den ställer en viktig fråga till kunderna: "På en skala från 0–10, hur sannolikt är det att du kommer att rekommendera vårt företag till en vän eller kollega?"

Vad är CSAT undersökning?

CSAT (Customer Satisfaction Score) är ett mått som visar hur nöjda dina kunder är.

Att mäta detta nummer ger dig möjlighet att förbättra kundupplevelsen och få din verksamhet att växa.

Vår rekommendation är att Kundnöjdhetspoäng bör mätas:

Under varje kundresefas

Efter viktiga kontaktpunkter

Med jämna mellanrum (när du har längre relationer med kunder)

Tumregeln är att använda den när du vill veta mer om kundnöjdhetens nivå frö utveckla verksamheten

Vad händer om jag får negativa recensioner?

Vissa företag undviker att samla in recensioner eftersom de är rädda för de negativa recensionerna och den skada de kan orsaka på sitt rykte. Du bör inte vara rädd för dåliga recensioner, eftersom de kan ge dig värdefull information om hur du kan förbättra din verksamhet och öka kundnöjdheten i framtiden.

Att bemöta kritik på ett bra sätt hjälper till att mildra skadan eller till och med förvandla en missnöjd kund till en nöjd och lojal kund.

Med Casovas review Manager undviker du att få negativa recensioner från allmänheten. Du kan granska missnöjda respondenter och erbjuda dem en chans att lämna privat feedback istället för en offentlig recension. Detta kan göras dels via villkorlig logik i formuläret för recensionsförfrågningar eller med hjälp av en knapp som valmöjlighet.

+46 010 555 12 01

+46 0764 79 49 19

Dalaplan 4, 214 28 MALMÖ

Org.nr: 969796-0533

Casova - CRM Logo

Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR

Casova - CRM Logo

+46 010 555 12 01

+46 0764 79 49 19

+46 0764 79 49 19

Dalaplan 4, 214 28 MALMÖ

Org.nr: 969796-0533

Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR