Beige cirkel med sidans titel Chattbot och undertexten Generera leads och förbättra kundservice

CHATTBOT

Kunder vill ha snabba svar på specifika frågor, och med en chattbot kan ni ge dem personliga svar dygnet runt!

Chattbot ger en rad fördelar, särskilt för företag som vill förbättra kundengagemanget, förbättra supporteffektiviteten och driva konverteringar.

CHATTBOT

Kunder vill ha snabba svar på specifika frågor, och med en chattbot kan ni ge dem personliga svar dygnet runt!

Chattbot ger en rad fördelar, särskilt för företag som vill förbättra kundengagemanget, förbättra supporteffektiviteten och driva konverteringar.

Beige cirkel med sidans titel Chattbot och undertexten Generera leads och förbättra kundservice

3X

gånger snabbare svarar chattbot på förfrågningar än mänskliga agenter

90%

av företagen upplevde snabbare klagomålslösning tack vare chattbotar

24%

har kundsupportnöjdheten ökat med chattbot säger företagsledare

Varför ska du ha en chattbot på din hemsida?


Chattbot är ett sätt att konvertera besökare till potentiella leads.

Chattboten hjälper dig att förbättra kundupplevelsen för att ge omedelbar support när och var kunderna behöver det. 

En AI-driven Chattbot utnyttjar en mängd olika kunskapsbaser – från lokala lagernivåer och lojalitetsprogram till vanliga frågor och bokningssystem – för att leverera omfattande och korrekta svar som driver intäkter.

Tillgänglighet dygnet runt så att kunderna direkt kan känna sig omhändertagna.

AI-driven chatbot som svarar på de flesta kundfrågor direkt och driver köp och bokningar.

Icon som illustrerar kundsupport i realtid

Kundsupport i realtid

Kunder /gäster får omedelbara svar på sina frågor, vilket minskar väntetiderna och förbättrar den övergripande kundupplevelsen. Problem kan lösas omedelbart, vilket ökar kundnöjdheten och lojaliteten.

Icon som illustrerar ökat engagemang och konverteringar

Ökat engagemang och konverteringar

Chattbot uppmuntrar interaktion genom att erbjuda hjälp när kunder behöver det, vilket hjälper till att förhindra att kunder överger hemsidan och ökar konverteringsfrekvensen.

De kan proaktivt engagera användare baserat på beteende, som att spendera lång tid på tex en produktsida.

Förbättrar effektivitet & kostnadsbesparingar

Att automatisera svar på vanliga frågor via en chattbot minskar antalet frågor som behöver mänskligt stöd, vilket sparar på arbetskostnader.

Genom att hantera flera konversationer samtidigt förbättrar chattboten supportens effektivitet.

Varför ska du ha en chattbot på din hemsida?


Chattbot är ett sätt att konvertera besökare till potentiella leads.

Chattboten hjälper dig att förbättra kundupplevelsen för att ge omedelbar support när och var kunderna behöver det. 

En AI-driven Chattbot utnyttjar en mängd olika kunskapsbaser – från lokala lagernivåer och lojalitetsprogram till vanliga frågor och bokningssystem – för att leverera omfattande och korrekta svar som driver intäkter.

Tillgänglighet dygnet runt så att kunderna direkt kan känna sig omhändertagna.

AI-driven chattbot som svarar på de flesta kundfrågor direkt och driver köp och bokningar.

Kundsupport i realtid

Kunder /gäster får omedelbara svar på sina frågor, vilket minskar väntetiderna och förbättrar den övergripande kundupplevelsen. Problem kan lösas omedelbart, vilket ökar kundnöjdheten och lojaliteten.

Ökat engagemang och konverteringar

Chattbot uppmuntrar interaktion genom att erbjuda hjälp när kunder behöver det, vilket hjälper till att förhindra att kunder överger hemsidan och ökar konverteringsfrekvensen.

De kan proaktivt engagera användare baserat på beteende, som att spendera lång tid på tex en produktsida.

Förbättrar effektivitet & kostnadsbesparingar

Att automatisera svar på vanliga frågor via en chattbot minskar antalet frågor som behöver mänskligt stöd, vilket sparar på arbetskostnader.

Genom att hantera flera konversationer samtidigt förbättrar chattboten supportens effektivitet.

Alltid nära till hands – med rätt hjälp i rätt läge

En bild som illustrerar att Caovas Review Manager finns i 3 olika alternativ.

Casova Review Managers chattbot finns i 3 olika alternativ

Erbjud kunderna det enklaste sättet att få kontakt med ditt företag – och omvandla deras förfrågningar till bokningar, leads och försäljning.

  • E-post- och SMS-chatt - Den här chatten samlar in besökarens information så att du kan svara dem via SMS eller e-post senare. Den är utmärkt för små team som inte är bemannade dygnet runt.

    (ej med AI)

  • Livechatt  – Livechatt är en realtidskonversation i chattboten. Perfekt för team med dygnet runt-täckning och med AI installerad.

  • Whatsapp-chatt  - En WhatsApp-integrerad tvåvägskonversation i chattboten. Användaren behöver ett WhatsApp-godkänt nummer. Det är också bra för små team som inte är bemannade dygnet runt.

Alltid nära till hands – med rätt hjälp i rätt läge

En bild som illustrerar att Caovas Review Manager finns i 3 olika alternativ.

Casova Review Managers chattbot finns i 3 olika alternativ

Erbjud kunderna det enklaste sättet att få kontakt med ditt företag – och omvandla deras förfrågningar till bokningar, leads och försäljning.

  • E-post- och SMS-chatt - Den här chatten samlar in besökarens information så att du kan svara dem via SMS eller e-post senare. Den är utmärkt för små team som inte är bemannade dygnet runt.

    (ej med AI)

  • Livechatt  – Livechatt är en realtidskonversation i chattboten. Perfekt för team med dygnet runt-täckning och med AI installerad.

  • Whatsapp-chatt  - En WhatsApp-integrerad tvåvägskonversation i chattboten. Användaren behöver ett WhatsApp-godkänt nummer. Det är också bra för små team som inte är bemannade dygnet runt.

En bild som illustrerar att man kan anpassa layout och inställningar

Anpassa layout och inställningar

  • Widget - Du väljer tema, ikoner och välkomstmeddelanden. Du kan också välja avatar och placering av chattwidgeten. Du kan konfigurera olika storlekar på chattwidgeten.

  • Chattfönster -  Chattfönstret kan du anpassa titel, introduktionsmeddelande och kontaktformulär. Det gör det också möjligt för företag att lägga till sin egen varumärkes-URL i chattwidgeten för mer synlighet och uppfylla eventuella efterlevnadsregler med kryssrutor.

  • Meddelanden - Här konfigurerar du bekräftelse av meddelande och ikoner. Du kan också konfigurera språket för chattwidgeten med 13 olika språk!

Anpassa layout och inställningar

  • Widget - Du väljer tema, ikoner och välkomstmeddelanden. Du kan också välja avatar och placering av chattwidgeten. Du kan konfigurera olika storlekar på chattwidgeten.

  • Chattfönster -  Chattfönstret kan du anpassa titel, introduktionsmeddelande och kontaktformulär. Det gör det också möjligt för företag att lägga till sin egen varumärkes-URL i chattwidgeten för mer synlighet och uppfylla eventuella efterlevnadsregler med kryssrutor.

  • Meddelanden - Här konfigurerar du bekräftelse av meddelande och ikoner. Du kan också konfigurera språket för chattwidgeten med 13 olika språk!

En bild som illustrerar att man kan anpassa layout och inställningar
En bil som illustrerar hur enkelt det är att installera.

Installera enkelt!

När chattwidgeten är konfigurerad kan du kopiera koden för landningssidan eller Google Tag Manager och lägga till den på din hemsida.

  • Chattwidget kan bäddas in på olika plattformar, inklusive funnels, webbplatser och WordPress-webbplatser. Genom att integrera GA4 (Google Analytics) kan du spåra användarinteraktioner med chattwidgeten, vilket ger bättre insikter i användarbeteende och engagemang.

En bil som illustrerar hur enkelt det är att installera.

Installera enkelt!

När chattwidgeten är konfigurerad kan du kopiera koden för landningssidan eller Google Tag Manager och lägga till den på din hemsida.

  • Chattwidget kan bäddas in på olika plattformar, inklusive funnels, webbplatser och WordPress-webbplatser. Genom att integrera GA4 (Google Analytics) kan du spåra användarinteraktioner med chattwidgeten, vilket ger bättre insikter i användarbeteende och engagemang.

Boka en kostnadsfri demo

Träffa oss personligen och låt oss guida dig

Mötet förpliktar dig inte till någonting

Funderar du...

Vanliga frågor

Om det är någon fråga som saknas- Kontakta försäljning

Vad är plats?

Plats är antal domän/url som ditt företag har.

Fungerar Chattboten/widgeten på min hemsida?

Chattboten/widgeten fungerar på följande hemsidor:
Wordpress

Weebly

Duda

Wix

Shopify

Squarespace

mfl
Vid osäkerhet, ta kontakt med oss så kollar vi av

Hur fungerar betalning?

Avtalstiden är 12 månader. Du har möjlighet att betala varje månad som då sker i förskott eller betala hela årssumman direkt och får då en rabatt om 16%.
Ev konsultkostnader och extra förbrukning debiteras i efterhand och månadsvis.

Tillkommer det några extra kostnader?

Ja, det som kan tillkomma är ev löpande kostnader utöver det som ingår i resp paket.

Vi har valt en prisstruktur där du betalar bara för det du använder.


Mail: ca 11 kr per 1 000 email-om det sänds genom Casovas server.

Verifiera kontakters mail: ca 40 kr per 1000 verifieringar.

Mailverifiering kollar automatiskt att mailadresser på nya och gamla kontakter fortfarande är aktiva, vilket skyddar dig från hårda studsar och kan hjälpa dig så att ditt mail landar i inboxen istället för i spam.

Skicka SMS: ca 1 kr per SMS.

Starta WhatsApp-konversationer: ca 0,96 kr per startad konversation.

WhatsApp tar betalt för startade konversationer och inte för meddelanden. Du behöver starta en ny konversation utifrån en av flera mallar du kan skapa. Om kunden svarar på ditt meddelande kan du skriva hur många meddelanden du vill inom ett 24-timmars fönster.

Triggers i automationer: ca 0,18 kr per avfyrning,

Premium triggers används för att automatisera saker som främst har med integrationer att göra eller vissa specialfunktioner. T ex ta emot/skicka webhooks, skicka information mm.

Content AI: 1,49 kr/ per 1 000 ord Generera innehåll till emails, landningssidor och sociala mediainlägg.
Pris för nummer och WhatsApp
Telefonnummer (010) för att ringa : För att kunna ringa med Casova behöver du ett 010-nummer som kostar ca 55 kr per nummer per månad.

WhatsApp-konto: För att kunna skicka WhatsApp-meddelanden, kostar ca 310 kr per månad.(För med detaljer kring priserna se villkoren för respektive paket.)

+46 010 555 12 01

+46 0764 79 49 19

Dalaplan 4, 214 28 MALMÖ

Org.nr: 969796-0533

Casova - CRM Logo

Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR

Casova - CRM Logo

+46 010 555 12 01

+46 0764 79 49 19

+46 0764 79 49 19

Dalaplan 4, 214 28 MALMÖ

Org.nr: 969796-0533

Copyright 2025 . All rights reserved - Terms & Condition / Terms of Use / Cookie Policy / GDPR